loading...

اهنگ جدید

Lyrics Music Roham Akhzari Parizad ترانه و شعر آهنگ پریزاد رهام اخضری به آرامش دو چَشمت قسم فریب دو چَشمت دلم را ربود شدم مست تو که در جان من کسی غیر تو در دل من نبود شدم مست تو که در جان

حسین بازدید : 57 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399


Lyrics Music Roham Akhzari Parizad

متن آهنگ پریزاد رهام اخضری

ترانه و شعر آهنگ پریزاد رهام اخضری

به آرامش دو چَشمت قسم
فریب دو چَشمت دلم را ربود

شدم مست تو که در جان من
کسی غیر تو در دل من نبود

شدم مست تو که در جان من
کسی غیر تو در دل من نبود

چه نامم تو را ای پریزاد
نرفته هوای تو از یاد

مرا سمت خود میکشانی
از این عشق چه دانی چه دانی

چه نامم تو را ای پریزاد
نرفته هوای تو از یاد


مرا سمت خود میکشانی
از این عشق چه دانی چه دانی

تکست آهنگ پریزاد رهام اخضری

تو زیبایی و هوای مرا
پر از عطر این لحظه ها میکنی

کمی دل بده به احساس من
مرا از خیالم رها میکنی

کمی دل بده به احساس من
مرا از خیالم رها میکنی

چه نامم تو را ای پریزاد
نرفته هوای تو از یاد

مرا سمت خود میکشانی
از این عشق چه دانی چه دانی

چه نامم تو را ای پریزاد
نرفته هوای تو از یاد

مرا سمت خود میکشانی
از این عشق چه دانی چه دانی

**







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو