loading...

اهنگ جدید

دلم تنگ شده برات لیلا بانو نشستم سر رات لیلا بانو یه وقت دیر نکنی من بمیرم سر راه تو اون دنیا بگیرم آی دلم تنگ شده برات لیلا بانو نشستم سر رات لیلا بانو یه وقت دیر نکنی من بمیرم سر راه تو اون دنی

حسین بازدید : 87 شنبه 16 فروردین 1399


دلم تنگ شده برات لیلا بانو نشستم سر رات لیلا بانو
یه وقت دیر نکنی من بمیرم سر راه تو اون دنیا بگیرم
آی دلم تنگ شده برات لیلا بانو نشستم سر رات لیلا بانو
یه وقت دیر نکنی من بمیرم سر راه تو اون دنیا بگیرم
دو چشمام بر چشمونت نشیند نیاد روزی که چشمام تو رو نبیند
یه وقتی نشنوم یاری گرفتی اگر گوشم شنید چشمم نبیند
آی دلم تنگ شده برات لیلا بانو نشستم سر رات لیلا بانو
یه وقت دیر نکنی من بمیرم سر راه تو اون دنیا بگیرم


دانلود آهنگ علیرضا روزگار لیلا بانو

از امشب تا قیومت چشم به راهتم
مثل سایه شب و روز پا به پاتم
نگی از عشق مو دلسردی ای وای
خدا فرش زمین و کرده راهتو
دلم تنگ شده برات لیلا بانو نشستم سر رات لیلا بانو
یه وقت دیر نکنی من بمیرم سر راه تو اون دنیا بگیرم
آی دلم تنگ شده برات لیلا بانو نشستم سر رات لیلا بانو
یه وقت دیر نکنی من بمیرم سر راه تو اون دنیا بگیرم
یه وقت دیر نکنی من بمیرم سر راه تو اون دنیا بگیرم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو