loading...

اهنگ جدید

غریبه مواظبش باش که سپردمش به دستت خدا نخواست قسمت من شه حتی اون خنده تلخش غریبه نزاری عشقم تو حسرت خنده بمونه ساعت نشه دوازده شب بذاریش تنها تو خونه غریبه وقتی داری عشق منو بغل میگیری … نه ن

حسین بازدید : 27 جمعه 15 فروردین 1399


غریبه مواظبش باش که سپردمش به دستت
خدا نخواست قسمت من شه حتی اون خنده تلخش

غریبه نزاری عشقم تو حسرت خنده بمونه
ساعت نشه دوازده شب بذاریش تنها تو خونه

غریبه وقتی داری عشق منو بغل میگیری …
نه نیست عشق من این نیست
نه نیست این نیست حق من این نیست

کشتن وبردن و حقمو خوردن
پیش دو چشمام عشقمو بردن


غریبه فکر نکنی ناراضیم
یا که حسودم عشق اون مرحم من بود
واسه ی قلب کبودم غریبه ارزو داشتم
بشینم باش لب باغچه نه این که کارت
عروسیش رو بزارم لب تاغچه غریبه
راستی میگم عشق منو چجور میبوسی؟
نه نیست این نیست عشق من این نیست
نه نیست این نیست حق من این نیست

کشتن وبردن و حقمو خوردن
پیش دو چشمام عشقمو بردن
غریبه فکر نکنی ناراضیم
یا که حسودم عشق اون مرحم من بود

واسه ی قلب کبودم غریبه ارزو داشتم
بشینم باش لب باغچه نه این که کارت

عروسیش رو بزارم لب تاغچه غریبه
راستی میگم عشق منو چجور میبوسی.







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو