loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن آهنگ چشمای من پر خواهش نگاه,    متن رایگان اهنگ دوست دارم بی هوا,    متن آهنگ بی هوا امین رستمی با کیفیت 320,   

حسین بازدید : 96 جمعه 08 فروردین 1399


,   
,    متن آهنگ چشمای من پر خواهش نگاه
,    متن رایگان اهنگ دوست دارم بی هوا
,    متن آهنگ بی هوا امین رستمی با کیفیت 320
,    اهنگ پیشواز دوست دارم دلم میگیره بی تو بی هوا
,    آکورد آهنگ بی هوا امین رستمی
,    متن آهنگ امین رستمی با کیفیت 320
,    موزیک ویدیو بی هوا امین رستمی
,    ریمیکس بی هوا امین رستمی
,    متن آهنگ دلم برات پر میکشه
,    متن آهنگ
,   



            A#                D#m                                 G#m                                    D#m      
 
           چشای من  پر خواهشه .........نگاه تو یه نوازشه.......... برای این دل دیوونه .......


 
          D#m                  A#                                   D#m                                   G#m 
         
           دلم  برات  پر می كشه .......،صدات واسم آرامشه .........نگات مثل نم نم بارونه ...


 
                         G#m                                D#m 
            
           دوست دارم دلم  میگیره بی تو بی هوا
 
                                                                               F#M                                   A#M                                                                       
                                                               هر لحظه قلب من  میشكنه بی تو بی صدا
 
             
                            G#m                           D#m     
 
           عشقت  تو خونمه   قلب تو  قلب  منه

                                                                                  F#M                                A#M 

                                                               هر  جا  تو  هر  نفس  دل  واسه  تو  میزنه
 
               G#m                                       D#m 
 
          كی غیر تو عزیزم همه حرفامو میدونه
 
                                                                                      D#m                           A#M
 
                                                             اشكامو كی می فهمه غم چشمامو میخونه
 
 
                        G#m                              D#m 
 
        عشقت كار خدا بود كه تورو به دلم داده
 
                                                                                 D#m                               A#M
 
                                                             دنیا  منو  فهمیده  مهرت  به  دلم  افتاده ...

 
 
 
دوست دارم...









برچسب ها متن آهنگ چشمای من پر خواهش نگاه متن رایگان اهنگ دوست دارم بی هوا متن آهنگ بی هوا امین رستمی با کیفیت 320 اهنگ پیشواز دوست دارم دلم میگیره بی تو بی هوا آکورد آهنگ بی هوا امین رستمی متن آهنگ امین رستمی با کیفیت 320 موزیک ویدیو بی هوا امین رستمی ریمیکس بی هوا امین رستمی متن آهنگ دلم برات پر میکشه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو