loading...

اهنگ جدید

,    متن آهنگ علی صدیقی دست خودم نیست,    متن آهنگ سنتی عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم,    آهنگ قدیمی عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم,    عاش

حسین بازدید : 49 پنجشنبه 07 فروردین 1399


,    متن آهنگ علی صدیقی دست خودم نیست
,    متن آهنگ سنتی عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم
,    آهنگ قدیمی عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم
,    عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم سنتی
,    عاشقم دست خودم نیست سنتی
,    متن اهنگ عاشقم دست خودم نیست
,    متن آهنگ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم از علی صدیقی
,    اهنگ کامل علی صدیقی حق نداری
,    عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم بچه
,    متن آهنگ
,   


متن آهنگ حق نداری علی صدیقی

♥ ♩ حق نداری ♩ به کسی دل بدهی الا من ♩

Hagh Nadari be kasi del bedahi ala man

♫ پیش روی تو دو راه است فقط من یا من ♩ ♩

♫ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم ♩

Ashegham dast khodam nist beham Mirizam

♫ که تو هم با دگران خوب شوی هم با من ♩

♫ ♫ لااقل عاشق من هم نشدی عاقل باش ♩

♫ لطفا آلوده نکن سهم من است آن دامن ♩ ♩

♫ اعتباری به تو و قول و قسم های تو نیست ♩

♫ باورت کرده ام از ساده دلی اما من


دانلود آهنگ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم علی صدیقی

♬♬♬♬♬

♥ ♩ حق نداری به کسی دل بدهی الا من ♩

Hagh Nadari be kasi del bedahi ala man

♫ پیش روی تو دو راه است فقط من یا من ♩

عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم … ♩ ♩

Ashegham dast khodam nist beham Mirizam

♫ ♫ که تو هم با دگران خوب شوی هم با من ♩ ♩

♫ ♫ لااقل عاشق من هم نشدی عاقل باش ♩

♫ لطفا آلوده نکن سهم من است آن دامن ♩

♫ اعتباری به تو و قول و قسم های تو نیست ♩ ♩

♫ باورت کرده ام از ساده دلی اما من ♩ ♩

♫ حق نداری به کسی دل بدهی







برچسب ها متن آهنگ علی صدیقی دست خودم نیست متن آهنگ سنتی عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم آهنگ قدیمی عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم سنتی عاشقم دست خودم نیست سنتی متن اهنگ عاشقم دست خودم نیست متن آهنگ عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم از علی صدیقی اهنگ کامل علی صدیقی حق نداری عاشقم دست خودم نیست بهم میریزم بچه متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو