loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن شعر امين باني چه كردي,    متن شعر چه کردی افشین یداللهی,    متن کامل شعر تو با قلب ویرانه من چه کردی,    اهنگ ت

حسین بازدید : 101 شنبه 24 اسفند 1398


,   
,    متن شعر امين باني چه كردي
,    متن شعر چه کردی افشین یداللهی
,    متن کامل شعر تو با قلب ویرانه من چه کردی
,    اهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد
,    دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد
,    دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی امین بانی
,    تو با قلب ویرانه من چه کردی با صدای غزل شاکری
,    اهنگ چه کردی امین بانی
,    تو با قلب ویرانه ی من چه کردی مصطفی زمانی
,    متن آهنگ

تو با قلب ویرانه من چه کردی؟
ببین عشق دیوانه من چه کردی
در ابریشم عادت آسوده بودم
تو با حال پروانه من چه کردی؟
ننوشیده از جام چشم تو مستم
خمار است میخانه من ، چه کردی؟
مگر لایق تکیه دادن نبودم؟
تو با حسرت شانه من چه کردی؟
مرا خسته کردی و خود خسته رفتی..
سفر کرده با خانه من چه کردی؟
جهان من از گریه ات خیس باران
تو با سقف کاشانه من چه کردی؟







برچسب ها متن شعر امين باني چه كردي متن شعر چه کردی افشین یداللهی متن کامل شعر تو با قلب ویرانه من چه کردی اهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی شهرزاد دانلود آهنگ تو با قلب ویرانه من چه کردی امین بانی تو با قلب ویرانه من چه کردی با صدای غزل شاکری اهنگ چه کردی امین بانی تو با قلب ویرانه ی من چه کردی مصطفی زمانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو