loading...

اهنگ جدید

,    متن اهنگ حسین صفری سردرگمم,    کلیپ اهنگ حسین صفری سردرگم,    ریمیکس اهنگ منم مثل تو سردرگمم,    دانلود اهنگ منم مثل تو سردرگمم ریمیکس,

حسین بازدید : 73 یکشنبه 18 اسفند 1398



,    متن اهنگ حسین صفری سردرگمم
,    کلیپ اهنگ حسین صفری سردرگم
,    ریمیکس اهنگ منم مثل تو سردرگمم
,    دانلود اهنگ منم مثل تو سردرگمم ریمیکس
,    اهنگ حسین صفری سردرگمم ریمیکس
,    کلیپ اهنگ منم مثل تو سردرگمم
,    دانلود اهنگ سر در گم حسین صفری
,    دانلود اهنگ حسین صفاری سردرگم
,    اهنگ منم مثل تو سردرگمم با صدای زن
,    متن اهنگ
,   

متن آهنگ حسین صفری , سردرگم

نه میگی بمون اگه بخوام برم میذاری نه میدونم عاشقی نه میدونم ازم بیزاری

نه میدیدمو اگه نباشمم میتونی من هنوزم عاشقم تو نمیفهمی و نمیدونی

منم مثل تو سردرگمم شبو روز از سردرد پرم

میبینی که هر چند دورم شلوغ باشه ولی بازم توو فکرت گمم

نه نمیتونم ترکت کنم یهو ی باره شک بهت کنم

بی تو نمیخوام این ثانیه ها حرکت کنن حرکت کنن

مجبورم نکن که آدم بده شم اگه میمونی قدمت رو چشم

ولی اگه میخوای ادامه بدی بازی رو بری بهتره چون نمیخوام ازت زده شدم

میدونی پشت سر من قبل تو کلی آهه چجوری سر در آوردم پیشت از بیراهه

حال این تخس روانی رو ببین که چشاش جز تو نمیبینه کسی رو اخه

منم مثل تو سردرگمم شبو روز از سردرد پرم

میبینی که هر چند دورم شلوغ باشه ولی بازم توو فکرت گمم

نه نمیتونم ترکت کنم یهو ی باره شک بهت کنم

بی تو نمیخوام این ثانیه ها حرکت کنن حرکت کنن







برچسب ها متن اهنگ حسین صفری سردرگمم کلیپ اهنگ حسین صفری سردرگم ریمیکس اهنگ منم مثل تو سردرگمم دانلود اهنگ منم مثل تو سردرگمم ریمیکس اهنگ حسین صفری سردرگمم ریمیکس کلیپ اهنگ منم مثل تو سردرگمم دانلود اهنگ سر در گم حسین صفری دانلود اهنگ حسین صفاری سردرگم اهنگ منم مثل تو سردرگمم با صدای زن متن اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو