loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ اگه دست من بود محسن یگانه,    ریمیکس اهنگ نگاه محسن یگانه,    آلبوم نگاه محسن یگانه 320,    اگه دست من بود محسن ابراهیم زاد

حسین بازدید : 31 جمعه 16 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ اگه دست من بود محسن یگانه
,    ریمیکس اهنگ نگاه محسن یگانه
,    آلبوم نگاه محسن یگانه 320
,    اگه دست من بود محسن ابراهیم زاده
,    آهنگ یه نگاهت که بیمارشم
,    دانلود اهنگ نگاه بهرام
,    محسن یگانه دنبالش میرم
,    محسن یگانه وابستگی
,    درکم کن محسن یگانه
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

ستاره های آسمون
مثه دونه های برف
میشینن دور و ورت
تا که تو بدون حرف
اگه دست من بود به آسمون میگفتم
♪♪♫♫♪♪♯ که ستاره هاشو دور سرت بریزه ♪♪♫♫♪♪♯
دنیامو میدادم پای چشات بفهمی
یه نگاه سادت چقدر برام عزیزه
اگه دست من بود به آسمون میگفتم
که ستاره هاشو دور سرت بریزه
دنیامو میدادم پای چشات بفهمی
یه نگاه سادت چقدر برام عزیزه

 

برق نگاهش انعکاس نور خورشید روی آبه
دنیام تاریکه ، وقتی چشماشو میبنده که بخوابه
♪♪♫♫♪♪♯ وقتی چشماشو میبنده ، دله گرفتارم از نگاهش نمیتونه دور بمونه ♪♪♫♫♪♪♯
خودش خبر داره که اختیار دله من تو دست اونه

اگه دست من بود به آسمون میگفتم
که ستاره هاشو دور سرت بریزه
دنیامو میدادم پای چشات بفهمی
یه نگاه سادت چقدر برام عزیزه
اگه دست من بود..
اگه دست من بود به آسمون میگفتم
♪♪♫♫♪♪♯ که ستاره هاشو دور سرت بریزه ♪♪♫♫♪♪♯
دنیامو میدادم پای چشات بفهمی
یه نگاه سادت چقدر برام عزیزه

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود آهنگ اگه دست من بود محسن یگانه ریمیکس اهنگ نگاه محسن یگانه آلبوم نگاه محسن یگانه 320 اگه دست من بود محسن ابراهیم زاده آهنگ یه نگاهت که بیمارشم دانلود اهنگ نگاه بهرام محسن یگانه دنبالش میرم محسن یگانه وابستگی درکم کن محسن یگانه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو