loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تورو من به قدر جون برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ اختصاصی : منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تورو من به قدر جون مثل خونی توی رگه

حسین بازدید : 167 چهارشنبه 14 اسفند 1398

دانلود آهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تورو من به قدر جون

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اختصاصی :

منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تورو من به قدر جون

مثل خونی توی رگهام تو بمون

مثل خونی توی رگهام تو بمون

 

گلم تو باشی بهارم بی تو من یک شوره زارم

خدا میدونه که بی تو یک لحظه آرامش ندارم

گلم تو باشی بهارم بی تو من یک شوره زارم

خدا میدونه که بی تو یک لحظه آرامش ندارم

میدونم میدونی دوست دارم گل من

میتونی از چشام عشقو بخونی گل من

عشق من زیر پا له نشه ای دل من

زندگیم به تو خوشه امید من

میدونم میدونی دوست دارم گل من

میتونی از چشام عشقو بخونی گل من

 

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:1.00مگابايت

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ منو خسته از این دنیا نکن میخوامت تورو من به قدر جون دانلود آهنگ منو خسته از این دنیا نکن آهنگ منو خسته از این دنیا نکن منو خسته از این دنیا نکن دانلود منو خسته از این دنیا نکن مثل خونی توی رگهام تو بمون دانلود آهنگ مثل خونی توی رگهام تو بمون گلم تو باشی بهارم بی تو من یک شوره زارم آهنگ گلم تو باشی بهارم بی تو من یک شوره زارم دانلود آهنگ گلم تو باشی بهارم بی تو من یک شوره زارم خدا میدونه که بی تو یک لحظه آرامش ندارم آهنگ خدا میدونه که بی تو یک لحظه آرامش ندارم دانلود آهنگ خدا میدونه که بی تو یک لحظه آرامش ندارم میدونم میدونی دوست دارم گل من دانلود آهنگ میدونم میدونی دوست دارم گل من میتونی از چشام عشقو بخونی گل من آهنگ میتونی از چشام عشقو بخونی گل من عشق من زیر پا له نشه ای دل من آهنگ عشق من زیر پا له نشه ای دل من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو