loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ جدید من هم ای یاران تنها ماندم(آتش کاروان) فایل کامل آهنگ در سایت قرار گرفت   برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ : من هم ای یاران تنها ماندم آتشی بودم در جا م

حسین بازدید : 29 چهارشنبه 14 اسفند 1398

دانلود آهنگ جدید من هم ای یاران تنها ماندم(آتش کاروان)

فایل کامل آهنگ در سایت قرار گرفت

 

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ :

من هم ای یاران تنها ماندم

آتشی بودم در جا ماندم

من هم ای یاران تنها ماندم

 

 

آتشی بودم در جا ماندم

با این گرمی جان در ره مانده حیران

این غم خود به کجا ببرم

با این جان لرزان 

با این پای لغزان 

ره به کجا ز بلا ببرم...

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:10.00مگابايت

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ جدید من هم ای یاران تنها ماندم دانلود آهنگ آتشی بودم در جا ماندم با این گرمی جان در ره مانده حیران دانلود آهنگ با این گرمی جان در ره مانده حیران دانلود آهنگ با این جان لرزان با این پای لغزان آهنگ با این جان لرزان با این پای لغزان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو