loading...

اهنگ جدید

  دانلود آهنگ من از حقم گذشتم تا عذاب لحظه کم باشه برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: به آغوش تو محتاجم بغل کن خستگیهامو یه جوری باورم کن تا بفهمی قلب تنهامو من از کابوس ش

حسین بازدید : 774 سه شنبه 13 اسفند 1398

 

دانلود آهنگ من از حقم گذشتم تا عذاب لحظه کم باشه

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

به آغوش تو محتاجم بغل کن خستگیهامو
یه جوری باورم کن تا بفهمی قلب تنهامو
من از کابوس شب دور و به صبح و بوسه نزدیکم

 

 
به من قدرت بده با عشق توانم کم شده از غم
کمک زندگی با تو یه راه بی خطر باشه
قشنگه خونه باشی و یه عاشق پشت در باشه
اگه حال دلم خوبه سکوتم معجزه کرده
وگرنه خوب میدونم که درد از هر طرف درده
اگه حال دلم خوبه سکوتم معجزه کرده
وگرنه خوب میدونم که درد از هر طرف درده
♫♫♫♫
من از حقم گذشتم تا عذاب لحظه کم باشه
سرم بالاست وقتی که زمونه متهم باشه
به عاقل حکم آزادی به دیوونه قفس دادن
اونایی که بدی کردن ، همه تقاص پس دادن
کمک زندگی با تو یه راه بی خطر باشه
قشنگه خونه باشی و یه عاشق پشت در باشه
اگه حال دلم خوبه سکوتم معجزه کرده
وگرنه خوب میدونم که درد از هر طرف درده
اگه حال دلم خوبه سکوتم معجزه کرده
وگرنه خوب میدونم که درد از هر طرف درده

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:8.39مگابايت

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ من از حقم گذشتم تا عذاب لحظه کم باشه سرم بالاست وقتی که زمونه متهم باشه دانلود آهنگ سرم بالاست وقتی که زمونه متهم باشه آهنگ من از حقم گذشتم تا عذاب لحظه کم باشه من از حقم گذشتم تا عذاب لحظه کم باشه به عاقل حکم آزادی به دیوونه قفس دادن دانلود آهنگ به عاقل حکم آزادی به دیوونه قفس دادن به آغوش تو محتاجم بغل کن خستگیهامو دانلود آهنگ به آغوش تو محتاجم بغل کن خستگیهامو آهنگ به آغوش تو محتاجم بغل کن خستگیهامو یه جوری باورم کن تا بفهمی قلب تنهامو دانلود آهنگ یه جوری باورم کن تا بفهمی قلب تنهامو من از کابوس شب دور و به صبح و بوسه نزدیکم آهنگ من از کابوس شب دور و به صبح و بوسه نزدیکم به من قدرت بده با عشق توانم کم شده از غم دانلود آهنگ به من قدرت بده با عشق توانم کم شده از غم کمک زندگی با تو یه راه بی خطر باشه آهنگ کمک زندگی با تو یه راه بی خطر باشه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو