loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ منو غرق خودت کردی یه چندسالی یه چند ماهه برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ اختصاصی : باشه برو حروممون حرف های من نمیخوام دلت بسوزه واسه چشای من  میری برو منو

حسین بازدید : 114 دوشنبه 12 اسفند 1398

دانلود آهنگ منو غرق خودت کردی یه چندسالی یه چند ماهه

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اختصاصی :

باشه برو حروممون حرف های من

نمیخوام دلت بسوزه واسه چشای من

 

میری برو منو این زانوی تنهایی

تو باعث لعنتی این همه دردایی

حیفاین خاطره هایی که با چشات ساختم 

توی دریای وجودت من عشقمو باختم

یادگارمه الان پیرهنی که الانتو تنمه

منو بارون تو خیابون فکر میکردم عاشقمه

هوا بارونیه آروم یه وقت خیس نشی تو با اون

یه وقت سردت نشه عشقم بهم فکر نکنی خانم

هوا تاریکه بیرونی منو سیگارو بی پولی

یه وقت دیرت نشه عشقم شعون نداره اینجوری

منو غرق خودت کردی یه چندسالی یه چند ماهه

بیرون سرده هوا خوب نیست عجب بارونی میباره

دارم عکساتو میبینم تا دستاشو میگیری 

دلت میاد حرص میدی منو الهی بمیری

یه حرفایی میزنم جدی نگیری

الهی که تو خوشبخت بشی دستاشو بگیری

این آخرین باره سردت نشه عشقم 

کاشکی رویا بود دستاتو بدش من 

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:9.45مگابايت

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ منو غرق خودت کردی یه چندسالی یه چند ماهه آهنگ منو غرق خودت کردی یه چندسالی یه چند ماهه منو غرق خودت کردی یه چندسالی یه چند ماهه دانلود آهنگ منو غرق خودت کردی باشه برو حروممون حرف های من آهنگ باشه برو حروممون حرف های من نمیخوام دلت بسوزه واسه چشای من دانلود آهنگ نمیخوام دلت بسوزه واسه چشای من بیرون سرده هوا خوب نیست عجب بارونی میباره دانلود آهنگ بیرون سرده هوا خوب نیست عجب بارونی میباره دارم عکساتو میبینم تا دستاشو میگیری دانلود آهنگ دارم عکساتو میبینم تا دستاشو میگیری دلت میاد حرص میدی منو الهی بمیری آهنگ دلت میاد حرص میدی منو الهی بمیری دانلود آهنگ یه حرفایی میزنم جدی نگیری الهی که تو خوشبخت بشی دستاشو بگیری دانلود آهنگ الهی که تو خوشبخت بشی دستاشو بگیری این آخرین باره سردت نشه عشقم آهنگ این آخرین باره سردت نشه عشقم کاشکی رویا بود دستاتو بدش من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو