loading...

اهنگ جدید

  دانلود آهنگ غمگین قافله سالار من از حسین عامری برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: قافله سالار من ، کجایی ای دوای دردم … پی تو هرکجا میگردم ، تو رو تو قتلگاه

حسین بازدید : 241 دوشنبه 05 اسفند 1398

 

دانلود آهنگ غمگین قافله سالار من از حسین عامری

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

قافله سالار من ، کجایی ای دوای دردم

پی تو هرکجا میگردم ، تو رو تو قتلگاه گم کردم

ای بدن صد پاره ، رو خاک داغ این صحرایی!!

چرا مقطع الاعضایی ، بگو کجا برم تنهایی ، وای من از عاشورا

زمین و آسمون غمگینه ، یه خواهری داره میبینه!!!

دانلود آهنگ قافله سالار من حسین عامری

 

 

یکی میشینه روی سینه ، وای من از عاشورا

باید بمیره از غم دنیا ، تو قتلگاه به پیش زهرا

دوازده ضربه زد واویلا ،داغته روی سینم  و

منبع موزیک:Mozik_nayab@

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:1.06مگابايت

 

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ قافله سالار من از حسین عامری دانلود آهنگ قافله سالار من قافله سالار من از حسین عامری دانلود آهنگ قافله سالار من حسین عامری دانلود نوحه قافله سالار من حسین عامری قافله سالار من دانلود آهنگ امان از دل زینب حسین عامری دانلود آهنگ امان از دل زینب دانلود آهنگ محرم حسین عامری دانلود آهنگ حسین عامری برای محرم دانلود آهنگ محرم 98 حسین عامری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو