loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ دلم تنگ شده بمونه جای لبات رو صورتم آهنگی دلی با گیتار از کامی یوسفی برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: هنوز چشم انتظارم بیای با ذوق بگی من اومدم  دلم تنگ شده

حسین بازدید : 49 دوشنبه 05 اسفند 1398

دانلود آهنگ دلم تنگ شده بمونه جای لبات رو صورتم

آهنگی دلی با گیتار از کامی یوسفی

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

هنوز چشم انتظارم بیای با ذوق بگی من اومدم 

دلم تنگ شده بمونه جای لبات رو صورتم

X دانلود آهنگ دلم تنگ شده بمونه جای لبات رو صورتم X دلم تنگ شده بمونه جای لبات رو صورتم X آهنگ دلم تنگ شده بمونه جای لبات رو صورتم X هنوز چشم انتظارم بیای با ذوق بگی من اومدم X دانلود هنوز چشم انتظارم بیای با ذوق بگی من اومدم X دانلود آهنگ هنوز چشم انتظارم بیای با ذوق بگی من اومدم X آهنگ هنوز چشم انتظارم بیای با ذوق بگی من اومدم X دانلود آهنگ جای لبات رو صورتم X دانلود آهنگ جای لبات رو صورتم کامی یوسفی X عطرتو بو کنم چه زود ازت دور شدم X دانلود آهنگ عطرتو بو کنم چه زود ازت دور شدم X آهنگ عطرتو بو کنم چه زود ازت دور شدم X نه خنده هامو نبین من از تو نابود شدم X دانلود آهنگ نه خنده هامو نبین من از تو نابود شدم X دانلود آهنگ کامی یوسفی با گیتار X آهنگ جدید کامی یوسفی در محرم 98

 

عطرتو بو کنم چه زود ازت دور شدم

نه خنده هامو نبین من از تو نابود شدم

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:1.02مگابايت

 







برچسب ها دانلود آهنگ دلم تنگ شده بمونه جای لبات رو صورتم دلم تنگ شده بمونه جای لبات رو صورتم آهنگ دلم تنگ شده بمونه جای لبات رو صورتم هنوز چشم انتظارم بیای با ذوق بگی من اومدم دانلود هنوز چشم انتظارم بیای با ذوق بگی من اومدم دانلود آهنگ هنوز چشم انتظارم بیای با ذوق بگی من اومدم آهنگ هنوز چشم انتظارم بیای با ذوق بگی من اومدم دانلود آهنگ جای لبات رو صورتم دانلود آهنگ جای لبات رو صورتم کامی یوسفی عطرتو بو کنم چه زود ازت دور شدم دانلود آهنگ عطرتو بو کنم چه زود ازت دور شدم آهنگ عطرتو بو کنم چه زود ازت دور شدم نه خنده هامو نبین من از تو نابود شدم دانلود آهنگ نه خنده هامو نبین من از تو نابود شدم دانلود آهنگ کامی یوسفی با گیتار آهنگ جدید کامی یوسفی در محرم 98
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو