loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ وقتی که نیستی بود و نبودم فرقی نداره X دانلود آهنگ وقتی که نیستی بود و نبودم فرقی نداره X وقتی که نیستی بود و نبودم فرقی نداره X آهنگ وقتی که نیستی بود و نبودم فرقی نداره X

حسین بازدید : 125 دوشنبه 05 اسفند 1398

دانلود آهنگ وقتی که نیستی بود و نبودم فرقی نداره

X دانلود آهنگ وقتی که نیستی بود و نبودم فرقی نداره X وقتی که نیستی بود و نبودم فرقی نداره X آهنگ وقتی که نیستی بود و نبودم فرقی نداره X دانلود آهنگ صدای ساعت نبودنت رو یادم میاره X آهنگ صدای ساعت نبودنت رو یادم میاره X صدای ساعت نبودنت رو یادم میاره X من آرزومه پیش تو باشم با تو یکی شم چرا نیستی X دانلود آهنگ من آرزومه پیش تو باشم با تو یکی شم چرا نیستی X آهنگ من آرزومه پیش تو باشم با تو یکی شم چرا نیستی X دانلود آهنگ من آرزومه پیش تو باشم با تو یکی شم X آهنگ من آرزومه پیش تو باشم با تو یکی شم X دانلود آهنگ وقتی نباشی یه لحظه پیشم دیوونه میشم X آهنگ وقتی نباشی یه لحظه پیشم دیوونه میشم X وقتی نباشی یه لحظه پیشم دیوونه میشم X دانلود آهنگ وقتی نباشی یه لحظه پیشم دیوونه میشم چرا نیستی X آهنگ وقتی نباشی یه لحظه پیشم دیوونه میشم چرا نیستی X دانلود آهنگ وقتی نباشی تنهای تنهام دل بی غراره X آهنگ وقتی نباشی تنهای تنهام دل بی غراره X دانلود آهنگ سکوت خونه خاطره هاتو یادم میاره X آهنگ سکوت خونه خاطره هاتو یادم میاره

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ اختصاصی :

وقتی که نیستی بود و نبودم فرقی نداره

صدای ساعت نبودنت رو یادم میاره

وقتی نباشی تنهای تنهام دل بی غراره

 

سکوت خونه خاطره هاتو یادم میاره

من آرزومه پیش تو باشم با تو یکی شم چرا نیستی

وقتی نباشی یه لجظه پیشم دیوونه میشم چرا نیستی

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:4.06مگابايت

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ وقتی که نیستی بود و نبودم فرقی نداره وقتی که نیستی بود و نبودم فرقی نداره آهنگ وقتی که نیستی بود و نبودم فرقی نداره دانلود آهنگ صدای ساعت نبودنت رو یادم میاره آهنگ صدای ساعت نبودنت رو یادم میاره صدای ساعت نبودنت رو یادم میاره من آرزومه پیش تو باشم با تو یکی شم چرا نیستی دانلود آهنگ من آرزومه پیش تو باشم با تو یکی شم چرا نیستی آهنگ من آرزومه پیش تو باشم با تو یکی شم چرا نیستی دانلود آهنگ من آرزومه پیش تو باشم با تو یکی شم آهنگ من آرزومه پیش تو باشم با تو یکی شم دانلود آهنگ وقتی نباشی یه لحظه پیشم دیوونه میشم آهنگ وقتی نباشی یه لحظه پیشم دیوونه میشم وقتی نباشی یه لحظه پیشم دیوونه میشم دانلود آهنگ وقتی نباشی یه لحظه پیشم دیوونه میشم چرا نیستی آهنگ وقتی نباشی یه لحظه پیشم دیوونه میشم چرا نیستی دانلود آهنگ وقتی نباشی تنهای تنهام دل بی غراره آهنگ وقتی نباشی تنهای تنهام دل بی غراره دانلود آهنگ سکوت خونه خاطره هاتو یادم میاره آهنگ سکوت خونه خاطره هاتو یادم میاره
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو