loading...

اهنگ جدید

منو به اوج عاشقی بردی وقتی دلم تنها و بی کس بود تو اومدی تا حس کنم زندم چشات برای عاشقی بس بود دنیای من پیش تو آرومه من از همه دورم درکم کن با خوبی بی حد و اندازت دردای این دیوونه رو کم کن بگو چی تو ن

حسین بازدید : 25 یکشنبه 04 اسفند 1398

منو به اوج عاشقی بردی وقتی دلم تنها و بی کس بود
تو اومدی تا حس کنم زندم چشات برای عاشقی بس بود
دنیای من پیش تو آرومه من از همه دورم درکم کن
با خوبی بی حد و اندازت دردای این دیوونه رو کم کن
بگو چی تو نگات داری که دلمو برده
دیوونته تورو میخواد رو تو قسم خورده
دست توئه این دل دیوونه
تا آخرش واسه تو میمونه
بگو چی تو نگات داری که دلمو برده
دیوونته تورو میخواد رو تو قسم خورده
دست توئه این دل دیوونه
تا آخرش واسه تو میمونهدانلود آهنگ mp3 احمد سعیدی با نام دل دیوونه , احمد سعیدی با نام دل دیوونه ,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با نام دل دیوونه با لینک مستقیم,دانلود اهنگ قدیمی احمد سعیدی با نام دل دیوونه,دانلود آهنگ احمد سعیدی با نام دل دیوونه ,دانلود آهنگ زیبای احمد سعیدی با نام دل دیوونه ,دانلود آهنگ,دانلود ریمیکس احمد سعیدی با نام دل دیوونه ,کد پیشواز همراه اول احمد سعیدی با نام دل دیوونه ,دانلود آهنگ محلی,متن آهنگ,Download music,کد پیشواز آهنگ احمد سعیدی با نام دل دیوونه ,تکست آهنگ احمد سعیدی با نام دل دیوونه ,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ احمد سعیدی با نام دل دیوونه ,کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی با نام دل دیوونه ,کد پیشواز ایرانسل احمد سعیدی با نام دل دیوونه ,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با نام دل دیوونه ,دانلود آهنگ بیکلام احمد سعیدی با نام دل دیوونه,

متن آهنگ احمد سعیدی با نام دل دیوونه

 

 

با تو من آرومم حتی وقتی دورم با تو احساسم کم نمیشه
تورو دوست دارم رو چشمام میذارم تورو هر لحظه تا همیشه
از این عشق محالِ بکشم دست
آخه زندگیم با تو یه حس فوق العادست
هیچ کسی جاتو نمیگیره برام
تا تورو دارم از خدا چیزی نمیخوام
بگو چی تو نگات داری که دلمو برده
دیوونته تورو میخواد رو تو قسم خورده
دست توئه این دل دیوونه
تا آخرش واسه تو میمونه
بگو چی تو نگات داری که دلمو برده
دیوونته تورو میخواد رو تو قسم خورده
دست توئه این دل دیوونه
تا آخرش واسه تو میمونه

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 احمد سعیدی با نام دل دیوونه احمد سعیدی با نام دل دیوونه دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با نام دل دیوونه با لینک مستقیم دانلود اهنگ قدیمی احمد سعیدی با نام دل دیوونه دانلود آهنگ احمد سعیدی با نام دل دیوونه دانلود آهنگ زیبای احمد سعیدی با نام دل دیوونه دانلود آهنگ دانلود ریمیکس احمد سعیدی با نام دل دیوونه کد پیشواز همراه اول احمد سعیدی با نام دل دیوونه دانلود آهنگ محلی متن آهنگ Download music کد پیشواز آهنگ احمد سعیدی با نام دل دیوونه تکست آهنگ احمد سعیدی با نام دل دیوونه دانلود آهنگ جدید متن آهنگ احمد سعیدی با نام دل دیوونه کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی با نام دل دیوونه کد پیشواز ایرانسل احمد سعیدی با نام دل دیوونه دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی با نام دل دیوونه دانلود آهنگ بیکلام احمد سعیدی با نام دل دیوونه
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو