loading...

اهنگ جدید

متن آهنگ احمد سعیدی با نام با من بمان   با من بمان آرام جان که بی تو بی رنگ جهان دل را ببر دل را ببر دل به تو بستم ناگهان تو باعث و بانی شدی آرامش رو از بر کنم با من بمان که این همه احساس

حسین بازدید : 29 یکشنبه 04 اسفند 1398

متن آهنگ احمد سعیدی با نام با من بمان

 

با من بمان آرام جان که بی تو بی رنگ جهان
دل را ببر دل را ببر دل به تو بستم ناگهان
تو باعث و بانی شدی آرامش رو از بر کنم
با من بمان که این همه احساس رو کامل تر کنم
با من بمان عشقم دو چندان شود احساس من با تو درخشان شود
با من بمان خوشبختی از در رسد دوران تنهایی من سر رسد
با من بمان عشقم دو چندان شود احساس من با تو درخشان شود
با من بمان خوشبختی از در رسد دوران تنهایی من سر رسد

 

ای بی نهایت بی مثال ای بی نهایت مهربان
هر شب کنارم قصه هزار و یک شب را بخوان
ساز نگاهت کوکه کوک زیباییت بی حد و مرز
من مثل جان خواهم تو را یه عاشق بدون مرز
با من بمان عشقم دو چندان شود احساس من با تو درخشان شود
با من بمان خوشبختی از در رسد دوران تنهایی من سر رسد
با من بمان عشقم دو چندان شود احساس من با تو درخشان شود
با من بمان خوشبختی از در رسد دوران تنهایی من سر رسد

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ قدیمی احمد سعیدی بنام با من بمان تکست آهنگ احمد سعیدی بنام با من بمان دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام با من بمان دانلود ریمیکس احمد سعیدی بنام با من بمان دانلود آهنگ احمد سعیدی بنام با من بمان کد پیشواز آهنگ احمد سعیدی بنام با من بمان دانلود آهنگ کد پیشواز همراه اول احمد سعیدی بنام با من بمان دانلود آهنگ زیبای احمد سعیدی بنام با من بمان کد پیشواز ایرانسل احمد سعیدی بنام با من بمان دانلود آهنگ محلی متن آهنگ دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام با من بمان با لینک مستقیم Download music احمد سعیدی بنام با من بمان دانلود آهنگ جدید متن آهنگ احمد سعیدی بنام با من بمان کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی بنام با من بمان دانلود آهنگ بیکلام احمد سعیدی بنام با من بمان دانلود آهنگ mp3 احمد سعیدی بنام با من بمان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو