loading...

اهنگ جدید

تکست آهنگ احمد سعیدی هی بارون ,دانلود آهنگ بیکلام احمد سعیدی هی بارون,دانلود آهنگ mp3 احمد سعیدی هی بارون ,کد پیشواز همراه اول احمد سعیدی هی بارون ,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی هی بارون ,دانلود آهنگ جد

حسین بازدید : 25 یکشنبه 04 اسفند 1398

تکست آهنگ احمد سعیدی هی بارون ,دانلود آهنگ بیکلام احمد سعیدی هی بارون,دانلود آهنگ mp3 احمد سعیدی هی بارون ,کد پیشواز همراه اول احمد سعیدی هی بارون ,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی هی بارون ,دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی هی بارون با لینک مستقیم,دانلود ریمیکس احمد سعیدی هی بارون ,دانلود آهنگ زیبای احمد سعیدی هی بارون ,دانلود اهنگ قدیمی احمد سعیدی هی بارون,دانلود آهنگ,کد پیشواز ایرانسل احمد سعیدی هی بارون ,دانلود آهنگ محلی,متن آهنگ,Download music,کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی هی بارون , احمد سعیدی هی بارون ,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ احمد سعیدی هی بارون ,دانلود آهنگ احمد سعیدی هی بارون ,کد پیشواز آهنگ احمد سعیدی هی بارون ,

 

هی بارون بزن که نم نمت شبیه بغضمه
بزن که از غمت هرچی بگم کمه
هی بارون بزن که خیس شم بذار مریض شم
شاید بفهمه باز براش عزیز شم
ای بارون بزن که فصله ام زیاده با اون
گذاشته رفته اون که دنیام بود هی با این هی با اون
ببار اگه نباری گریه میکنم منو که میشناسی ول نمیکنم
یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم
ببار اگه نباری گریه میکنم منو که میشناسی ول نمیکنم
یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم

متن آهنگ احمد سعیدی با نام هی بارون

 


مگه میشه انقد عاشق شد مگه میشه انقد از دست رفت
دل من به خاطرش صد بار تا ته یه راه بن بست رفت
مگه میشه انقد عاشق شد مگه میشه انقد از دست رفت
دل من به خاطرش صد بار تا ته یه راه بن بست رفت
ببار اگه نباری گریه میکنم منو که میشناسی ول نمیکنم
یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم
ببار اگه نباری گریه میکنم منو که میشناسی ول نمیکنم
یکی جواب این سوالمو بده چطور بدون زندگیم زندگی کنم

 

 

 

 







برچسب ها تکست آهنگ احمد سعیدی هی بارون دانلود آهنگ بیکلام احمد سعیدی هی بارون دانلود آهنگ mp3 احمد سعیدی هی بارون کد پیشواز همراه اول احمد سعیدی هی بارون دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی هی بارون دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی هی بارون با لینک مستقیم دانلود ریمیکس احمد سعیدی هی بارون دانلود آهنگ زیبای احمد سعیدی هی بارون دانلود اهنگ قدیمی احمد سعیدی هی بارون دانلود آهنگ کد پیشواز ایرانسل احمد سعیدی هی بارون دانلود آهنگ محلی متن آهنگ Download music کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی هی بارون احمد سعیدی هی بارون دانلود آهنگ جدید متن آهنگ احمد سعیدی هی بارون دانلود آهنگ احمد سعیدی هی بارون کد پیشواز آهنگ احمد سعیدی هی بارون
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو