loading...

اهنگ جدید

دانلود آهنگ احمد سعیدی ناز نکن     متن آهنگ احمد سعیدی با نام ناز نکن   دل به دل راه نداره مگه چرا من دلم تنگه اما تو نه قلب من با یه دنیا برات داره میجنگه اما تو نه دل به دل راه

حسین بازدید : 25 یکشنبه 04 اسفند 1398

دانلود آهنگ احمد سعیدی ناز نکن

 

 

متن آهنگ احمد سعیدی با نام ناز نکن

 

دل به دل راه نداره مگه چرا من دلم تنگه اما تو نه
قلب من با یه دنیا برات داره میجنگه اما تو نه
دل به دل راه نداره مگه چجوری به چشمت نیومد دلم
مثل من شو که لب تر میکردی قید کل دنیا رو میزد دلم
ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن
کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت
ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن
کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت

 

 

خوب میدونی دلم تنگته آخه اما عزیزم این نمیشه که
هرچی میگم میگی باشه بعد بگو آخه این بعدنت میشه کی
خوب میدونی دلم تنگته آخه اما عزیزم این نمیشه که
هرچی میگم میگی باشه بعد بگو آخه این بعدنت میشه کی
ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن
کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت
ناز بی اندازه نکن زخمای دل منو تازه نکن
کی با تو میسازه نرو نرو من دلم گیره پیشت

 







برچسب ها متن آهنگ احمد سعیدی ناز نکن کد پیشواز آهنگ احمد سعیدی ناز نکن دانلود آهنگ mp3 احمد سعیدی ناز نکن دانلود آهنگ احمد سعیدی ناز نکن دانلود آهنگ دانلود آهنگ بیکلام احمد سعیدی ناز نکن دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی ناز نکن دانلود ریمیکس احمد سعیدی ناز نکن تکست آهنگ احمد سعیدی ناز نکن کد آهنگ پیشواز احمد سعیدی ناز نکن احمد سعیدی ناز نکن دانلود اهنگ قدیمی احمد سعیدی ناز نکن دانلود آهنگ محلی متن آهنگ Download music کد پیشواز همراه اول احمد سعیدی ناز نکن کد پیشواز ایرانسل احمد سعیدی ناز نکن دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی ناز نکن با لینک مستقیم دانلود آهنگ زیبای احمد سعیدی ناز نکن
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو