loading...

اهنگ جدید

  دانلود آهنگ با من باش از علی مقامی موزیک غمگین بامن باش علی مقامی به همراه متن Download Music Ba Man Bash_Ali Maqami برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ با من باش از علی

حسین بازدید : 21 شنبه 03 اسفند 1398

 

دانلود آهنگ با من باش از علی مقامی

موزیک غمگین بامن باش علی مقامی به همراه متن

Download Music Ba Man Bash_Ali Maqami

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ با من باش از علی مقامی:

عشقت تو استخونمه توی تموم جونمه

اسمت که رو زبونمه دنیا بهشته واسه من

عشقت واسم بالو پره حالم کنارت بهتره

 

نمیزارم که بپره عطر تو از لباس من

دلم که داره همیشه هواتو

ازم نگیری یه وقت اون چشاتو

ببین که حال دلم خوبه با تو

هر لحظه با من باش

بدون که تویی همه بودو نبودم

ببین همیشه کنار تو خوبم

همیشه با تو طلوع غروبم 

هر لحظه با من باش...

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:6.39مگابايت

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ با من باش از علی مقامی دانلود آهنگ علی مقامی با من باش عشقت تو استخونمه توی تموم جونمه دانلود آهنگ عشقت تو استخونمه توی تموم جونمه دلم که داره همیشه هواتو دانلود آهنگ دلم که داره همیشه هواتو ازم نگیری یه وقت اون چشاتو دانلود آهنگ ازم نگیری یه وقت اون چشاتو دانلود آهنگ غمگین علی مقامی ببین که حال دلم خوبه با تو آهنگ ببین که حال دلم خوبه با تو دانلود آهنگ با من باش علی مقامی آهنگ جدید و ناشناس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو