loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ میدونم خیلی مغرور بودم واست,    دانلود اهنگ میدونم خیلی مغرور بودم واست از امیر رضا,    اهنگ های امیر رضا,    دانلود آهنگ ا

حسین بازدید : 165 جمعه 02 اسفند 1398


,    دانلود آهنگ میدونم خیلی مغرور بودم واست
,    دانلود اهنگ میدونم خیلی مغرور بودم واست از امیر رضا
,    اهنگ های امیر رضا
,    دانلود آهنگ امیررضا
,    دانلود آهنگ تو که مغرور شدی از من دور شدی
,    دانلود آهنگ

 

 

میدونم خیلی مغرور بودم واست

من عاشق هر کی شدم خودشو عاشق من جا زد

دو روزی موندو یهو رفت شدم تنها تر

نگو از اخلاقم باید دست بردارم

یه عمره همینم یه عمره اخلاقام بدترینن

از دهنم در نمیاد کلمه ی عزیزم

سعی نمیکنم این اشکاتو نریزم

سادیسمی ام مریضم

هر کی باهام هر کاری کرد سعی کردم مثلش شم

به هر کی گفتم دوست دارم یهو غیبش زد

عزیزم بدون بی تو محاله قلبم بزنه

اگه چیزی نگفتم چون ترسیدم از دست بدمت

 

 

دانلود

 







برچسب ها دانلود آهنگ میدونم خیلی مغرور بودم واست دانلود اهنگ میدونم خیلی مغرور بودم واست از امیر رضا اهنگ های امیر رضا دانلود آهنگ امیررضا دانلود آهنگ تو که مغرور شدی از من دور شدی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو