loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ mp3 من دل به تو بستم از فرزاد فرخ,    دانلود اهنگ mp3 کامل من به تو دل بستم,    ریمیکس فرزاد فرخ من به تو دل بستم,    دانلو

حسین بازدید : 21 جمعه 18 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 من دل به تو بستم از فرزاد فرخ
,    دانلود اهنگ mp3 کامل من به تو دل بستم
,    ریمیکس فرزاد فرخ من به تو دل بستم
,    دانلود آهنگ mp3 من به تو دل بستم ریمیکس
,    آکورد آهنگ mp3 من به تو دل بستم فرزاد فرخ
,    ریمیکس من به تو دل بستم
,    دانلود آهنگ mp3 فرزاد فرخ دردانه کامل
,    دانلود اهنگ mp3 من به تو دل بستمو ریمیکس
,    من به تو دل بستمو تو ناز کنی ریمیکس
,    دانلود آهنگ

 

متن آهنگ فرزاد فرخ من به تو دل بستم :

دوستت دارم من دیوانه در قلبم عشقم شدی دردانه
♫♫♫
باز مثل از هر شب حرفمو گوش بگیر منو آرام کن و خاموش بگیر
♫♫♫
من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
♫♫♫
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو که جانمی میبندمو
♫♫♫
من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
♫♫♫
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو که جانمی میبندمو
♫♫♫
گوشه ی دنج دلم واسه تو بهانه داره هر چی که ترانه خوندم رنگ عاشقانه داره
♫♫♫
مث تابیدن چشمات حس دلبرانه داره مث آرامش دستات تب کودکانه داره
♫♫♫
من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
♫♫♫
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو که جانمی میبندمو
♫♫♫
من به تو دل بستمو بس تو ناز کنی من مغرور پر احساسو تو آغاز کنی
♫♫♫
دور تو میگردمو میخندمو دل به تو که جانمی میبندمو

پست های مشابه:







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 من دل به تو بستم از فرزاد فرخ دانلود اهنگ mp3 کامل من به تو دل بستم ریمیکس فرزاد فرخ من به تو دل بستم دانلود آهنگ mp3 من به تو دل بستم ریمیکس آکورد آهنگ mp3 من به تو دل بستم فرزاد فرخ ریمیکس من به تو دل بستم دانلود آهنگ mp3 فرزاد فرخ دردانه کامل دانلود اهنگ mp3 من به تو دل بستمو ریمیکس من به تو دل بستمو تو ناز کنی ریمیکس دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو