loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ mp3 فکر یعنی الان چیکار میکنن,    دانلود اهنگ mp3 فکر یعنی الان چیکار میکنن خب معلومه تا صبح بیدار میمونن,    اهنگ mp3 جدید مهدی مقدم یعنی

حسین بازدید : 1321 دوشنبه 14 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 فکر یعنی الان چیکار میکنن
,    دانلود اهنگ mp3 فکر یعنی الان چیکار میکنن خب معلومه تا صبح بیدار میمونن
,    اهنگ mp3 جدید مهدی مقدم یعنی الان کجاست
,    دانلود اهنگ mp3 جدید مهدی مقدم یعنی الان کجاست
,    کلیپ مهدی مقدم یعنی الان کجاست
,    اهنگ mp3 فکر یعنی الان چیکار میکنن خوب معلومه تا صبح بیدار میمونن
,    مهدی مقدم بد جاییه
,    اهنگ mp3 مهدی مقدم بد جاییه
,    یعنی الان کجاست باکی دلش خوشه
,    دانلود آهنگ

 

 

هم زندگیم بود و هم یارِ بازی بود ●♪♫
بازی می کردم و اون خیلی راضی بود! ●♪♫
چشمامو بستم؛ تا هی بهم دروغ بگه! ●♪♫
چیزی نمی گفتم… ●♪♫
عاشق بودم دیگه! ●♪♫
میگفت دوست دارم… ●♪♫

شعر : رعنا میر
میگفت؛ خیالت تخت! ●♪♫
میگفت دوسم داره؛ اما ولم کرد رفت! ●♪♫
هر روز با این فکر، که این روز آخره ●♪♫
دعا می کردم؛ تا این روز بگذره ●♪♫
یعنی الان کجاست؟ ●♪♫
اونکه دروغاشم منو آروم میکرد ●♪♫

ملودی : سینا گلزار


یعنی الان کجاست؟ ●♪♫
کلافم از سردرد ●♪♫
اونکه دروغاشم منو آروم میکرد ●♪♫
من بچگی کردم؛ شاید نمی دونم! ●♪♫
فقط می دونستم، بی اون نمی تونم… ●♪♫
یادم نمیره که عاشقِ بارون بود ●♪♫

میکس و‌ مستر : سعید سام
هر کاری می کردم؛ واسه دلِ اون بود ●♪♫
یعنی الان کجاست؟ ●♪♫
اونکه دروغاشم منو آروم میکرد ●♪♫
یعنی الان کجاست؟ ●♪♫
کلافم از سردرد ●♪♫
اونکه دروغاشم منو آروم میکرد ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 فکر یعنی الان چیکار میکنن دانلود اهنگ mp3 فکر یعنی الان چیکار میکنن خب معلومه تا صبح بیدار میمونن اهنگ mp3 جدید مهدی مقدم یعنی الان کجاست دانلود اهنگ mp3 جدید مهدی مقدم یعنی الان کجاست کلیپ مهدی مقدم یعنی الان کجاست اهنگ mp3 فکر یعنی الان چیکار میکنن خوب معلومه تا صبح بیدار میمونن مهدی مقدم بد جاییه اهنگ mp3 مهدی مقدم بد جاییه یعنی الان کجاست باکی دلش خوشه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو