loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه فکر مقصرم,    دانلود آهنگ mp3 کاش از محسن یگانه (تیتراژ قلب یخی),    آلبوم قلب یخی محسن یگانه, &nb

حسین بازدید : 47 چهارشنبه 09 بهمن 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه فکر مقصرم
,    دانلود آهنگ mp3 کاش از محسن یگانه (تیتراژ قلب یخی)
,    آلبوم قلب یخی محسن یگانه
,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه قلب یخی کاش
,    آهنگ mp3 قلب یخی از مازیار فلاحی
,    آهنگ mp3 محسن یگانه سرنوشت
,    دانلود آلبوم جدید محسن یگانه
,    اهنگ mp3 محسن یگانه قلب شکسته
,    اهنگ mp3 محسن یگانه درد
,    Download Music mohsen yeganeh
,   

 

 

من بی تو له شدم؛ زیر هجومِ درد! ●♪♫
قلبی که یخ زد و کاریش نمیشه کرد… ●♪♫
با این که زندگی باهام خوب تا نکرد… ●♪♫
نبودن تورو از من جدا نکرد ●♪♫
ویلونِ کوچه هام! دنبال کی برم؟ ●♪♫
چون بعد تو فقط فکر مقصرم… فکر مقصرم… ●♪♫
از لا به لای لحظه های تلخ و غمگینم ●♪♫
تو روز روشن، این همه تاریکی میبینم! ●♪♫
با این که از هر لحظه ی آینده بیزارم… ●♪♫
با این همه بازم؛ به این آینده شک دارم ●♪♫


احساسِ شک دارم! ●♪♫
این بدبیاری ها تقصیرِ من نبود ●♪♫
این که تو بری؛ تقدیر من نبود! ●♪♫
این حال و روزمه، از غصه تب کنم ●♪♫
هر روزم این شده؛ روزامو شب کنم… ●♪♫
ویلونِ کوچه هام! دنبال کی برم؟ ●♪♫
چون بعد تو فقط فکر مقصرم… فکر مقصرم… ●♪♫
از لا به لای لحظه های تلخ و غمگینم ●♪♫
تو روز روشن، این همه تاریکی میبینم! ●♪♫

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه فکر مقصرم دانلود آهنگ mp3 کاش از محسن یگانه (تیتراژ قلب یخی) آلبوم قلب یخی محسن یگانه دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه قلب یخی کاش آهنگ mp3 قلب یخی از مازیار فلاحی آهنگ mp3 محسن یگانه سرنوشت دانلود آلبوم جدید محسن یگانه اهنگ mp3 محسن یگانه قلب شکسته اهنگ mp3 محسن یگانه درد Download Music mohsen yeganeh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو