loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ mp3 حافظه ضعیف محسن یگانه 320,    اکورد اهنگ mp3 حافظه ضعیف محسن یگانه,    دانلودآهنگ mp3 خوب به خودت نگاه کن محسن یگا

حسین بازدید : 29 چهارشنبه 09 بهمن 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 حافظه ضعیف محسن یگانه 320
,    اکورد اهنگ mp3 حافظه ضعیف محسن یگانه
,    دانلودآهنگ mp3 خوب به خودت نگاه کن محسن یگانه
,    اهنگ mp3 جدید محسن یگانه
,    دانلود آهنگ mp3 رگ خواب محسن یگانه
,    اهنگ mp3 جدید محسن یگانه موهات
,    دانلود آهنگ mp3 حافظه مهراب
,    دانلود اهنگ mp3 یه مترسک شکسته محسن یگانه
,    دانلود اهنگ mp3 محسن یگانه احساسی
,    Download Music mohsen yeganeh
,   
,   

 

 

 

خوب به خودت نگاه کن ببین چی داری از من
♪♪♫♫♪♪♯ جز اینکه صد تا دنیا فاصله داری از من ♪♪♫♫♪♪♯
فاصلمون یه دنیاست پس انتها نداره
♪♪ محسن یگانه ♪♪
ما مال هم نمیشیم تو روز و من ستاره
نه قلب تو بند منه نه فکرمی همیشه
♪♪♫♫♪♪♯ بیا به هم دروغ نگیم اینجوری حل نمیشه ♪♪♫♫♪♪♯
نه یاد من مونده نه تو که قلب کی نحیفه
مسلما بیشتر از این حافظمون ضعیفه
UpMusicTag دانلود آهنگ محسن یگانه حافظه ضعیف
مهم نبود از اول که آخرش چی میشه
نگفته ها زیاده اما این آخریشه
♪♪♫♫♪♪♯ هرکی بخواد میتونه تو قلب تو بشینه ♪♪♫♫♪♪♯
خوب به خودت نگاه کن فرق من و تو اینه
نه قلب تو بند منه نه فکرمی همیشه
بیا به هم دروغ نگیم اینجوری حل نمیشه
♪♪♫♫♪♪♯ نه یاد من مونده نه تو که قلب کی نحیفه ♪♪♫♫♪♪♯
مسلما بیشتر از این حافظمون ضعیفه







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 حافظه ضعیف محسن یگانه 320 اکورد اهنگ mp3 حافظه ضعیف محسن یگانه دانلودآهنگ mp3 خوب به خودت نگاه کن محسن یگانه اهنگ mp3 جدید محسن یگانه دانلود آهنگ mp3 رگ خواب محسن یگانه اهنگ mp3 جدید محسن یگانه موهات دانلود آهنگ mp3 حافظه مهراب دانلود اهنگ mp3 یه مترسک شکسته محسن یگانه دانلود اهنگ mp3 محسن یگانه احساسی Download Music mohsen yeganeh
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو