loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ mp3 عاشق نبودی دلت هری بریزه,    عاشق نبودی دلت هری بریزه متن,    اهنگ mp3 عاشق نبودی,    ایوان بند عاشق نبودی که دلت هری ب

حسین بازدید : 25 سه شنبه 08 بهمن 1398


,    دانلود آهنگ mp3 عاشق نبودی دلت هری بریزه
,    عاشق نبودی دلت هری بریزه متن
,    اهنگ mp3 عاشق نبودی
,    ایوان بند عاشق نبودی که دلت هری بریزه
,    دانلود اهنگ mp3 ایوان بند چهل گیس
,    آهنگ mp3 چهل گیس از ایوان بند
,    دانلود آهنگ mp3 چهل گیس از ایوان
,    دانلوداهنگ mp3 عاشق نبودی دلت هری بریزه
,    دانلود آهنگ mp3 چهل گیس ایوان باند
,    دانلود آهنگ

 

 

متن آهنگ عاشق نبودی دلت هری بریزه ایوان بند

♫♫ ای جان لیـلی میـخوامت ♩♩ خیـلی هرچی بـی طاقتم  ♫♫
♫♫ بـه تو بـد عادتم تو بـه ♩♩ من بـی میـلی  ♫♫
♫♫ ای تو ماه از ♩♩  من جون بـخواه از من میـدونم غلطه  ♫♫
♫♫ ولی خاصیـت عشقه ♩♩  واست مردن  ♫♫
♫♫ عاشق نبودی دلت هری بریزه  ♫♫
♫♫ واسه اون که عزیـزه ♩♩  نفست بـره راحت  ♫♫
♫♫ عاشق نبـودی که ♩♩  ایـن حال و بـدونی  ♫♫
♫♫ ایـنکه حتی ♩♩  بـمونی دلم تنگ بـشه واست  ♫♫

 

♫♫ زیـبـای چهل گیـس ♩♩  ایـن چشمای خیـس  ♫♫
♫♫ شد هوایـی تو بـه ♩♩  زیـبـای تو مگه میـرسه زورم  ♫♫
♫♫ تا خاطرخواتم هی ♩♩  کیـش و ماتم  ♫♫
♫♫ ازم دوری نکن ♩♩  دلم نازکه چون عاشقم ایـنجورم  ♫♫
♫♫ عاشق نبـودی دلت ♩♩  هری بـریـزه  ♫♫
♫♫ واسه اون که عزیـزه ♩♩  نفست بـره راحت  ♫♫
♫♫ عاشق نبـودی ♩♩  که ایـن حال و بـدونی  ♫♫
♫♫ ایـنکه حتی بـمونیـ♩♩  دلم تنگ بـشه واست  ♫♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 عاشق نبودی دلت هری بریزه عاشق نبودی دلت هری بریزه متن اهنگ mp3 عاشق نبودی ایوان بند عاشق نبودی که دلت هری بریزه دانلود اهنگ mp3 ایوان بند چهل گیس آهنگ mp3 چهل گیس از ایوان بند دانلود آهنگ mp3 چهل گیس از ایوان دانلوداهنگ mp3 عاشق نبودی دلت هری بریزه دانلود آهنگ mp3 چهل گیس ایوان باند دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو