loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ mp3 میگن که عوض شدی,    دانلود آهنگ mp3 میگن که عوض شدی ریمیکس,    دانلود آهنگ mp3 میگن که عوض شدی ورژن قدیمی, &n

حسین بازدید : 665 یکشنبه 06 بهمن 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 میگن که عوض شدی
,    دانلود آهنگ mp3 میگن که عوض شدی ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 میگن که عوض شدی ورژن قدیمی
,    اهنگ mp3 میگن که عوض شدی سارن
,    میگن که عوض شدی ریمیکس شاد
,    دانلود اهنگ mp3 میگن که عوض شدی با صدای دختر
,    شهاب مظفری میگن که عوض شدی ورژن آروم
,    شهاب مظفری میگن که عوض شدی ریمیکس سولی دنس
,    میگن که عوض شدی ورژن اروم
,    دانلود آهنگ

http://musicmedia.ir/1853%D9%85%DB%8C%DA%AF%D9%86-%DA%A9%D9%87-%D8%B9%D9%88%D8%B6-%D8%B4%D8%AF%DB%8C/

متن آهنگ میگن که عوض شدی با صدای شهاب مظفری

♩♥♩♫♥♫

میگن که عوض شدی ♫ یکم شکسته شدی♥♫

توام شبیه خودم ♫ به یکی وابسته شدی♥♫

اما میگن سرده باهات ♫ حواسش نیست به کارات♥♫

حالا اینو فهمیدی اون ♫ من بودم که موندم باهات♥♫

میگن که مسافره ♫ اصلا اومد که بره♥♫

تو رو تنها بزاره ♫ غصه بیاد توی دلت♥♫

میگن که موندی به پاش ♫ مثل من مردی براش♥♫

عشقمو ندیدی ♫ و آره این بوده سزاش♥♫

بازم می افتی تو بیادم ♫ می خوای بمونی با من♥♫

دیگه ♫ نمیشه برگردی♥♫

میگی پشیمونی از کارم ♫ می خوای باشی کنارم♥♫

به من خیلی ♫ تو بد کردی♥♫

میگن که کلافه ای ♫ تو دلش اضافه ای♥♫

شهاب مظفری میگن که عوض شدی

ول نمی کنی بری ♫ بس که بی اراده ای♥♫

میگن که خیسه چشات ♫ وقت نمیزاره برات♥♫

حالا اینو فهمیدی ♫ اون من بودم که موندم باهات♥♫

میگن که دلت پره ♫ داره غصه می خوره♥♫

اون ازت خسته شده ♫ کشیده یه خط دورت♥♫

میگن که سنگ ♫ شده هی ازت فراریه♥♫

حالا اینو فهمیدی اون ♫ من بودم که موندم باهات♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 میگن که عوض شدی دانلود آهنگ mp3 میگن که عوض شدی ریمیکس دانلود آهنگ mp3 میگن که عوض شدی ورژن قدیمی اهنگ mp3 میگن که عوض شدی سارن میگن که عوض شدی ریمیکس شاد دانلود اهنگ mp3 میگن که عوض شدی با صدای دختر شهاب مظفری میگن که عوض شدی ورژن آروم شهاب مظفری میگن که عوض شدی ریمیکس سولی دنس میگن که عوض شدی ورژن اروم دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو