loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی تا همینجاشم ازت ممنونم,    دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی منو یادت نمیاد ترکی و فارسی,    دانلود ترانه ترکی فارسی برو خوشبخت بش

حسین بازدید : 267 دوشنبه 30 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی تا همینجاشم ازت ممنونم
,    دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی منو یادت نمیاد ترکی و فارسی
,    دانلود ترانه ترکی فارسی برو خوشبخت بشی پویا بیاتی بشی
,    آهنگ mp3 برو خوشبخت بشی پویا بیاتی و شاهین جمشیدپور
,    دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی برو خوشبخت بشی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ mp3 ترکی وفارسی پویابیاتی برو خوشبخت بشی
,    دانلود ریمیکس شنیدنی پویا بیاتی و اوزیر مهدی زاده به نام برو خوشبخت بشی
,    اهنگ mp3 برو خوش باش برو شیرینم ترکی
,    دانلود اهنگ mp3 برو که عاشقی عذابه
,    Download music pouya bayati

منو یادت نمیاد میدونم تا همینجاشم ازت ممنونم

دیگه حتی نفسم در نمیاد کاری جز دعا ازم بر نمیاد

برو خوش باش برو شیرینم من به آینده تو خوش بنم

برو که الهی خوشبخت بشی مثل من درد جدایی نکشی

نوش جونت همه ی بی کسیام برو خوشبخت بشی

منو ول کردی با دلواپسیام برو خوشبخت بشی

اگه رفتی اگه تنها موندم برو خوشبخت بشی

اگه تو خاطره هات جا موندم برو خوشبخت بشی

.

نوش جونم که همش دلتنگم نگران من نباش اگه گریه داره این آهنگم

نگران من نباش اگه عمرم داره از کف میره

نگران من نباش اگه هر شب نفسم میگیره نگران من نباش

کاش که میشد با دلم می ساختی تو هنوز دل منو نشناختی

کاش مثل گذشته عاشق بودی کاش همون ادم سابق بودی

برو خوش باش برو شیرینم من به آینده تو خوشبینم

برو که الهی خوشبخت بشی مثل من درد جدایی نکشی

نوش جونت همه ی بی کسیام برو خوشبخت بشی

منو ول کردی با دلواپسیام برو خوشبخت بشی

اگه رفتی اگه تنها موندم برو خوشبخت بشی

اگه تو خاطره هات جا موندم برو خوشبخت بشی

نوش جونم که همش دلتنگم نگران من نباش اگه گریه داره این آهنگم

نگران من نباش اگه عمرم داره از کف میره

نگران من نباش اگه هر شب نفسم میگیره

نگران من نگران من نگران من نباش

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی تا همینجاشم ازت ممنونم دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی منو یادت نمیاد ترکی و فارسی دانلود ترانه ترکی فارسی برو خوشبخت بشی پویا بیاتی بشی آهنگ mp3 برو خوشبخت بشی پویا بیاتی و شاهین جمشیدپور دانلود اهنگ mp3 پویا بیاتی برو خوشبخت بشی با کیفیت 320 دانلود آهنگ mp3 ترکی وفارسی پویابیاتی برو خوشبخت بشی دانلود ریمیکس شنیدنی پویا بیاتی و اوزیر مهدی زاده به نام برو خوشبخت بشی اهنگ mp3 برو خوش باش برو شیرینم ترکی دانلود اهنگ mp3 برو که عاشقی عذابه Download music pouya bayati
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو