loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی حلالم کن دارم میرم,    آهنگ mp3 پیشواز حلالم کن دارم میرم,    اهنگ mp3 حلالم کن اگه رفتم,    حلالم کن ورژن ق

حسین بازدید : 37 دوشنبه 30 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی حلالم کن دارم میرم
,    آهنگ mp3 پیشواز حلالم کن دارم میرم
,    اهنگ mp3 حلالم کن اگه رفتم
,    حلالم کن ورژن قدیمی
,    متن آهنگ mp3 حلالم کن پویا بیاتی
,    دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی پر از بغضم
,    پرازبغضم پرازگریه پرازتلخی وشیرینی
,    کلیپ حلالم کن پویا بیاتی
,    دانلود آهنگ mp3 های پویا بیاتی
,    Download music pouya bayati
,   

 

حلالم کن دارم میرم چه قدر این لحظه دلگیره

گناهی گردن ما نیست همش تقصیر تقدیره

پر از بغزم پر از گریه پر از تلخی و شیرینی

حلالم کن دارم میرم منو هر گز نمیبینی

حلالم کن اگه دستام به دستای تو عادت کرد

ببین دنیای عاشق کش به ما خیانت کرد

کلاف آرزوهامو چرا هیچکی نمی بافه

برای ما دو تا عاشق جدایی دور از انصافه

تو رویای منی اما من از کابوس لبریزم

چه معصومانه می باری چه مظلومانه می ریزم

نگام کن لحظه یرفتن چه تلخه این هم آغوشی

چه وحشتناک دل کندن چقدر سخته فراموشی

پر از بغزم پر از گریه پر از تلخی و شیرینی

حلالم کن دارم میرم منو هر گز نمیبینی

حلالم کن اگه دستام به دستای تو عادت کرد

ببین دنیای عاشق کش به ما خیانت کرد

کلاف آرزوهامو چرا هیچکی نمی بافه

برای ما دو تا عاشق جدایی دور از انصافه

تو رویای منی اما من از کابوس لبریزم

چه معصومانه می باری چه مظلومانه می ریزم

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:59 - 2.28 MB







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی حلالم کن دارم میرم آهنگ mp3 پیشواز حلالم کن دارم میرم اهنگ mp3 حلالم کن اگه رفتم حلالم کن ورژن قدیمی متن آهنگ mp3 حلالم کن پویا بیاتی دانلود آهنگ mp3 پویا بیاتی پر از بغضم پرازبغضم پرازگریه پرازتلخی وشیرینی کلیپ حلالم کن پویا بیاتی دانلود آهنگ mp3 های پویا بیاتی Download music pouya bayati
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو