loading...

اهنگ جدید

-,    دانلود اهنگ mp3 اتش به دلم زدی رضا بهرام,    دانلود آهنگ mp3 آرام آرام آتش به دلم زدی,    دانلود اهنگ mp3 رضا بهرام,    دانلود اهنگ mp

حسین بازدید : 41 شنبه 28 دی 1398

-,    دانلود اهنگ mp3 اتش به دلم زدی رضا بهرام
,    دانلود آهنگ mp3 آرام آرام آتش به دلم زدی
,    دانلود اهنگ mp3 رضا بهرام
,    دانلود اهنگ mp3 رضا بهرام کاش
,    دانلود آهنگ mp3 های رضا بهرام
,    دانلود آهنگ mp3 گل عشق رضا بهرام
,    دانلود اهنگ mp3 جدید رضا بهرام
,    آهنگ mp3 آرام آرام آتش به دلم زدی ریمیکس
,    رضا بهرام آتش
,    دانلود اهنگ mp3
,   

 

http://musicmedia.ir/

متن آهنگ گل عشق با صدای رضا بهرام کامل

♩♥♩♫♥♫

در پی چشمت شهر به شهر خانه به خانه شم ♫ روانه گل عشقم را چیدی دانه به دانه چه عاشقانه♥♫

آرام آرام آتش به دلم زدی بنشین ♫ که خوش آمدی رویای من♥♫

این تو این جان من شوق چشمان ♫ من عاشق ها میکشی زیبای من♥♫

 

تو دنیا ندیده فصل عشق ما رسیده رو ♫ نمایان کردی و یک شهر دستش را بریده♥♫

کفرمو دینم تو هستی هرچه میبینمم تو هستی ♫ بیستون ها میکنم من چون که شیرینم تو هستی♥♫

♩♥♩♫♥♫







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 اتش به دلم زدی رضا بهرام دانلود آهنگ mp3 آرام آرام آتش به دلم زدی دانلود اهنگ mp3 رضا بهرام دانلود اهنگ mp3 رضا بهرام کاش دانلود آهنگ mp3 های رضا بهرام دانلود آهنگ mp3 گل عشق رضا بهرام دانلود اهنگ mp3 جدید رضا بهرام آهنگ mp3 آرام آرام آتش به دلم زدی ریمیکس رضا بهرام آتش دانلود اهنگ mp3 دانلود اهنگ mp3 اتش به دلم زدی رویای من آهنگ mp3 آرام آرام آتش به جانم زدی دانلود اهنگ mp3 گل عشق اهنگ mp3 گل عشق رضا بهرام ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو