loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ mp3  نیاد روزی چشماتو نبینم,    دانلود آهنگ mp3  شیک و پیک,    دانلود اهنگ mp3  شیک و پیک مهراد جم,&nbs

حسین بازدید : 29 جمعه 27 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ mp3  نیاد روزی چشماتو نبینم
,    دانلود آهنگ mp3  شیک و پیک
,    دانلود اهنگ mp3  شیک و پیک مهراد جم
,    دانلود اهنگ mp3  هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم
,    دانلود اهنگ mp3  مهراد جم
,    آهنگ mp3  هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم
,    دانلود اهنگ mp3  غمت نباشه من عاشقتم
,    هنوزم ی تار موت ب دنیا نمیدم
,    اهنگ mp3  مهراد جم شیک و پیک
,    دانلود اهنگ
,   

 

تورو دیده؛ رد داده قلبم… نباشی؛ میمیرم حتماً●♪♫
آخه یه جایی از قلبموُ زدی؛ که نزده بود هیچکی قبلاً!●♪♫
دلم می خواد یه جای شیک و پیکو… تو باشی و من و یه موزیکِ هیتو●♪♫
زبونم بگیره؛ بخوام بگم می خوامت!●♪♫

شعر : مهدی حسینی
میمیرم من بی تو… بی تو…●♪♫
هنوزم یه تارِ موتوُ به دنیا نمیدم●♪♫
همین دیشب بازم خوابتو دیدم ●♪♫
چشام قفلی زده بازم رو عکسات؛ نیاد روزی که چشماتو نبینم ●♪♫

ملودی : مهراد جم
هنوزم یه تارِ موتوُ به دنیا نمیدم●♪♫
همین دیشب بازم خوابتو دیدم ●♪♫

Untitled 2 1 دانلود آهنگ مهراد جم شیک و پیک
چشام قفلی زده بازم رو عکسات؛ نیاد روزی که چشماتو نبینم ●♪♫
آخ! یه جوری خواست دلم تورو…
بدونِ من؛ جایی نرو
نباشی پیشم بعدِ تو؛ بو می کنم من عطرتوُ
تو فقط نگام کن؛ میارم آسمونوُ رو زمین!
تو فقط منو نگاه کن…!
تو فقط منو ببین…!

تنظیم قطعه ، میکس و مستر : مسعود جهانی
هنوزم یه تارِ موتوُ به دنیا نمیدم●♪♫
همین دیشب بازم خوابتو دیدم ●♪♫
چشام قفلی زده بازم رو عکسات؛ نیاد روزی که چشماتو نبینم ●♪♫
هنوزم یه تارِ موتوُ به دنیا نمیدم●♪♫
همین دیشب بازم خوابتو دیدم ●♪♫
چشام قفلی زده بازم رو عکسات؛ نیاد روزی که چشماتو نبینم ●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

مهراد جم شیک و پیک

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 نیاد روزی چشماتو نبینم دانلود آهنگ mp3 شیک و پیک دانلود اهنگ mp3 شیک و پیک مهراد جم دانلود اهنگ mp3 هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم دانلود اهنگ mp3 مهراد جم آهنگ mp3 هنوزم یه تار موتو به دنیا نمیدم دانلود اهنگ mp3 غمت نباشه من عاشقتم هنوزم ی تار موت ب دنیا نمیدم اهنگ mp3 مهراد جم شیک و پیک دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو