loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ Mp3 مجتبی صابری,    دانلود اهنگ Mp3 ترکی مسعود صابری,    دانلود آهنگ Mp3 مسعود صابری شب آروم,    دانلود آهنگ Mp3 جدید علی ص

حسین بازدید : 27 پنجشنبه 26 دی 1398


,    دانلود اهنگ Mp3 مجتبی صابری
,    دانلود اهنگ Mp3 ترکی مسعود صابری
,    دانلود آهنگ Mp3 مسعود صابری شب آروم
,    دانلود آهنگ Mp3 جدید علی صابری
,    دانلود اهنگ Mp3 شاد دکتر صابری
,    دانلود آهنگ Mp3 مو فرفری مسعود صابری
,    اهنگ Mp3 مسعود صابری دلبر
,    دانلود فول آلبوم مسعود صابری
,    اهنگ Mp3 جدید مسعود صابری من
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

تو کجای این شبی بهت صدام نمیرسه حتی بارون بباره به گریه هام نمیرسه
چندتا پاییزو شمردم به بهارت برسم نفسی نمیمونه دیگه کنارت برسم♪♪♫♫♪♪♯
شب آروم دل آروم لب خندون سهم تو چشم بی خواب دل بی تاب زیر بارون سهم من

♪♪♫♫♪♪♯ شعر : زهره زمانی / آهنگسازی : علیرضا افکاری ♪♪♫♫♪♪♯
شب آروم دل آروم لب خندون سهم تو چشم بی خواب دل بی تاب زیر بارون سهم من
پرسه های عاشقونه لب دریا سهم تو قد صحرا خاطراتت مونده اینجا سهم من
بذار زندگی به پای دل دیوونه بره عطر تو نباید از هوای این خونه بره♪♪♫♫♪♪♯
شب آروم دل آروم لب خندون سهم تو چشم بی خواب دل بی تاب زیر بارون سهم من
شب آروم دل آروم لب خندون سهم تو چشم بی خواب دل بی تاب زیر بارون سهم من

♪♪♫♫♪♪♯

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 مجتبی صابری دانلود اهنگ Mp3 ترکی مسعود صابری دانلود آهنگ Mp3 مسعود صابری شب آروم دانلود آهنگ Mp3 جدید علی صابری دانلود اهنگ Mp3 شاد دکتر صابری دانلود آهنگ Mp3 مو فرفری مسعود صابری اهنگ Mp3 مسعود صابری دلبر دانلود فول آلبوم مسعود صابری اهنگ Mp3 جدید مسعود صابری من دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو