loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ Mp3 امید نوری واسه رسیدن به تو,    اهنگ Mp3 واسه رسیدن ب تو دیگ چیکار کنم,    دانلود آهنگ Mp3 امید نوری نفرین, &n

حسین بازدید : 339 پنجشنبه 26 دی 1398


,   
,    دانلود اهنگ Mp3 امید نوری واسه رسیدن به تو
,    اهنگ Mp3 واسه رسیدن ب تو دیگ چیکار کنم
,    دانلود آهنگ Mp3 امید نوری نفرین
,    دانلود آهنگ Mp3 به خدا اشکی نمونده دلم انگار غروبه
,    دانلود اهنگ Mp3 امید نوری فرشته ها
,    دانلود اهنگ Mp3 عطر نفس های تو از امید نوری
,    دانلود اهنگ Mp3 امید نوری قفس
,    دانلود اهنگ Mp3 امید نوری حالا تو کجایی
,    دانلود آهنگ Mp3 امید نوری دل دیوونه
,    دانلود آهنگ

واسه رسيدن به تو ديگه چكار كنم
آخه چقدر خودمو جلوي تو خار كنم
آخه چندبار ديگه ميخواي دلموبشكني
توي خوابم نميبينم كه تو مال مني
طفلي دلم چقدر نشست پاي تو گريه كرد
آخر چي شد نصيبش تنها يك نگاه سرد
نذار تنها بمونم هميشه با گريهام
تورو خدا بيا كار تو بكن برام

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ دل دیوونه من از امید نوری و اس جی تراک

♫♫♫♫♫♫

دل ديونه ي منو كسي نميتونه ببينه كه شده دربه درو
دل ديونه ي منو كسي نميتونه ببينه كه زده سيم آخرو
بخدا عشقي نمونده دلم انگاري غروبه همه زندگيم خزونه
دل ديونه ي منو كسي نميتونه ببينه كه شده دربه درو
دل ديونه ي منو كسي نميتونه ببينه كه زده سيم آخرو
از تو گذشتم چون نميتونم ببينم اشك تو رو
از تو گذشتم چون نميتونم بمونم پيش تو
از تو گذشتم چون نمی خواستم باشم مدیونه تو
از تو گذشتم چون نمی تونم بمونم پای تو

 

https://msbmusic.ir

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ Mp3 امید نوری واسه رسیدن به تو اهنگ Mp3 واسه رسیدن ب تو دیگ چیکار کنم دانلود آهنگ Mp3 امید نوری نفرین دانلود آهنگ Mp3 به خدا اشکی نمونده دلم انگار غروبه دانلود اهنگ Mp3 امید نوری فرشته ها دانلود اهنگ Mp3 عطر نفس های تو از امید نوری دانلود اهنگ Mp3 امید نوری قفس دانلود اهنگ Mp3 امید نوری حالا تو کجایی دانلود آهنگ Mp3 امید نوری دل دیوونه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو