loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ mp3 فریدون آسرایی تیتراژ پایانی وقتشه,    دانلود تیتراژ ابتدایی برنامه وقتشه,    دانلود اهنگ mp3 تیتراژ پایانی وقتشه,    دا

حسین بازدید : 33 چهارشنبه 18 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 فریدون آسرایی تیتراژ پایانی وقتشه
,    دانلود تیتراژ ابتدایی برنامه وقتشه
,    دانلود اهنگ mp3 تیتراژ پایانی وقتشه
,    دانلود اهنگ mp3 تیتراژ پایانی برنامه وقتشه
,    دانلود تیتراژ ابتدایی وقتشه
,    دانلود تیتراژ پایانی وقتشه 2
,    دانلود اهنگ mp3 وقتشه شبکه نسیم
,    دانلود اهنگ mp3 تیتراژ وقتشه
,    آهنگ mp3 تیتراژ پایانی وقتشه
,    دانلود آهنگ
,   

 

متن آهنگ وقتشه فریدون آسرایی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

آره! حبسم تا زنده ام؛ توو قلبِ ساده وُ صافِ تو!●♪♫
دیگه جز من؛ که عاشقم…●♪♫
هیشکی نباشه؛ اطرافِ تو!●♪♫
خودم؛ تنها جای دنیا… مثِ نفس، تورو می خوام●♪♫
تا وقتی که توو این سینه یه قلبی هست؛ تورو می خوام…●♪♫
دلم گیره؛ بری، میره…●♪♫
همه هوش وُ حواسِ من●♪♫
نباشی تو؛ چی می مونه واسه من؟●♪♫

ملودی : فواد غفاری
اون با من؛ که کم نشه، یه تارِ موی تو!●♪♫
اون با من؛ برآورده شه، آرزوی تو…●♪♫
اون با من؛ نه هیچی کم نمیذارم برات، نه! نه!●♪♫
اون با من؛ که کم نشه، یه تارِ موی تو!●♪♫
اون با من؛ برآورده شه، آرزوی تو…●♪♫

شعر : حدیث دهقان
اون با من؛ نه هیچی کم نمیذارم برات، نه! نه!●♪♫
مثلِ ماه رسیدی؛ شب تارموُ عین روز کردی●♪♫


چه جوری توو قلبِ سختِ من، نفوذ کردی؟!●♪♫
توو عمرم شبیه تو؛ کسی رو من ندیدم…●♪♫
کی طاقت میاورد؛ من وُ یه دندگیموُ؟!●♪♫
نگاهت؛ عوض کرد، تمومِ زندگیموُ!●♪♫
توو عمرم کسی رو؛ شبیه تو، ندیدم… ندیدم…●♪♫
اون با من؛ که کم نشه، یه تارِ موی تو!●♪♫
اون با من؛ برآورده شه، آرزوی تو…●♪♫

تنظیم قطعه : پیام شفاهی
اون با من؛ نه هیچی کم نمیذارم برات، نه! نه!●♪♫
اون با من؛ که کم نشه، یه تارِ موی تو!●♪♫
اون با من؛ برآورده شه، آرزوی تو…●♪♫
اون با من؛ نه هیچی کم نمیذارم برات، نه! نه!●♪♫

 

https://music-fa.com/download-song/5153/

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 فریدون آسرایی تیتراژ پایانی وقتشه دانلود تیتراژ ابتدایی برنامه وقتشه دانلود اهنگ mp3 تیتراژ پایانی وقتشه دانلود اهنگ mp3 تیتراژ پایانی برنامه وقتشه دانلود تیتراژ ابتدایی وقتشه دانلود تیتراژ پایانی وقتشه 2 دانلود اهنگ mp3 وقتشه شبکه نسیم دانلود اهنگ mp3 تیتراژ وقتشه آهنگ mp3 تیتراژ پایانی وقتشه دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو