loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ mp3 چشمات احسان خواجه امیری,    دانلود ریمیکس آهنگ mp3 نمیدونی احسان خواجه امیری,    دانلود آهنگ mp3 نمیدونم احسان خواجه امیری,  

حسین بازدید : 707 سه شنبه 17 دی 1398


,    دانلود آهنگ mp3 چشمات احسان خواجه امیری
,    دانلود ریمیکس آهنگ mp3 نمیدونی احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ mp3 نمیدونم احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ mp3 تو که چشمات مال من نیست
,    متن آهنگ mp3 نمیدونی احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ mp3 خدا احسان خواجه امیری
,    دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری
,    دانلود آهنگ mp3 غمگین خواجه امیری
,    ترانه اي معروف از احسان خواجه اميري
,    دانلود آهنگ mp3 جدید

http://www.myfaza2music.net

تو چشمات مال من نیست و
نگات دنبال من نیست و
چشات رو دزدکی دیدم
تو قهوه ات فال من نیست و
نمی دونی دیگه حالی توی احوال من نیست و
نمی دونی

تو از من دلخوری اما این ها اشکال من نیست و
از اون وقتی که هیچ گوشی دیگه اشغال من نیست و
نه تو ، نه هیچ کس دیگه تو استقبال من نیست و
نمی دونی

تو قلب تو دیگه جایی واسه امثال من نیست و
یه ذره دلخوشی حتی توی اقبال من نیست و
بهارش این جوری باشه ، نه امسال ، سال من نیست و
نمی دونی ، نمی دونی ، نمی دونی

تو چشمات مال من نیست و
نگات دنبال من نیست و
چشات رو دزدکی دیدم
تو قهوه ات فال من نیست و
نمی دونی دیگه حالی توی احوال من نیست و
نمی دونی

تو از من دلخوری اما این ها اشکال من نیست و
از اون وقتی که هیچ گوشی دیگه اشغال من نیست و
نه تو ، نه هیچ کس دیگه تو استقبال من نیست و
نمی دونی (نمی دونی)







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 چشمات احسان خواجه امیری دانلود ریمیکس آهنگ mp3 نمیدونی احسان خواجه امیری دانلود آهنگ mp3 نمیدونم احسان خواجه امیری دانلود آهنگ mp3 تو که چشمات مال من نیست متن آهنگ mp3 نمیدونی احسان خواجه امیری دانلود آهنگ mp3 خدا احسان خواجه امیری دانلود فول آلبوم احسان خواجه امیری دانلود آهنگ mp3 غمگین خواجه امیری ترانه اي معروف از احسان خواجه اميري دانلود آهنگ mp3 جدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو