loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود آهنگ mp3 چه سخته حمید غلامعلی,    دانلود اهنگ mp3 احمد عظیمی سخته بی تو بودن,    دانلود اهنگ mp3 سخته بی تو بودن, &nbs

حسین بازدید : 45 جمعه 13 دی 1398


,   
,    دانلود آهنگ mp3 چه سخته حمید غلامعلی
,    دانلود اهنگ mp3 احمد عظیمی سخته بی تو بودن
,    دانلود اهنگ mp3 سخته بی تو بودن
,    دانلود آهنگ mp3 غریبانه حمید غلامعلی با کیفیت 320
,    دانلود آهنگ mp3 فیلم غریبانه
,    دانلود آهنگ mp3 عاشقانه حمید غلامعلی
,    آکورد چه سخته بی تو رفتن
,    اهنگ mp3 سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من
,    دانلود اهنگ mp3 سخته بی تو موندن بیا بمون پیش من
,    دانلود آهنگ mp3

 

 

https://music-fa.com/download-song/19453/

جدایی تلخه…
بی تو سخته رفتن، سخته موندن
جنون لحظه های از تو گفتن، با تو بودن!
جدایی سخته…
مثل لمسِ درده؛ حس مرگه!
جدایی لحظه های واپسین کوچِ برگه…


چه سخته بی تو رفتن چه سخته بی تو بودن…
نمیشه این جدایی؛ باور من!
جدایی سخته…
مثل لمسِ درده؛ حس مرگه!
جدایی لحظه های واپسین کوچِ برگه…
چه سخته بی تو رفتن چه سخته بی تو بودن…
نمیشه این جدایی؛ باور من!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 چه سخته حمید غلامعلی دانلود اهنگ mp3 احمد عظیمی سخته بی تو بودن دانلود اهنگ mp3 سخته بی تو بودن دانلود آهنگ mp3 غریبانه حمید غلامعلی با کیفیت 320 دانلود آهنگ mp3 فیلم غریبانه دانلود آهنگ mp3 عاشقانه حمید غلامعلی آکورد چه سخته بی تو رفتن اهنگ mp3 سخته بی تو بودن بیا بمون پیش من دانلود اهنگ mp3 سخته بی تو موندن بیا بمون پیش من دانلود آهنگ mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو