loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ mp3 محلی سلامتی اون بی وفا,    اهنگ mp3 جدید محسن دولت سلامتی اون بی وفا,    محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی,    سلامتی او

حسین بازدید : 361 سه شنبه 03 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 محلی سلامتی اون بی وفا
,    اهنگ mp3 جدید محسن دولت سلامتی اون بی وفا
,    محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی
,    سلامتی اون بی وفا صالح جعفرزاده
,    دانلود اهنگ mp3 محسن دولت
,    سلامتي اون بي وفا اين پيك ميزنم من
,    اهنگ mp3 محسن دولت بی وفا
,    دانلود اهنگ mp3 محسن دولت زندانی
,    اهنگ mp3 محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی
,    دانلود موزیک محلی صوتی mp3
,   

 

دلم گرفت بیچاره ام آروم بگیر تو سینم

اون دیگه دوسم نداره قسمت من همینه

اون دیگه دوسم نداره قسمت من همینه..

بخوای نخوای کبوتر عاشق پرش شکسته

غبار غم ها رو غرور خنده هام نشسته

غبار غم ها رو غرور خنده هام نشسته

آهنگ سلامتی عشق و رفیق

سلامتی اون بی وفا این پیک رو میزنم من

خوشبخت بشه نشکنه قلبش من به جاش بکنم

سلامتی اون بی وفا این پیک رو میزنم من

خوشبخت بشه نشکنه قلبش من به جاش بکنم

میخونم از غم بدونت ..

http://nakaaman.ir/

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

 







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محلی سلامتی اون بی وفا اهنگ mp3 جدید محسن دولت سلامتی اون بی وفا محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی سلامتی اون بی وفا صالح جعفرزاده دانلود اهنگ mp3 محسن دولت سلامتي اون بي وفا اين پيك ميزنم من اهنگ mp3 محسن دولت بی وفا دانلود اهنگ mp3 محسن دولت زندانی اهنگ mp3 محسن دولت سلامتی اون بی وفا صوتی دانلود موزیک محلی صوتی mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو