loading...

اهنگ جدید

,    ,    متن آهنگ مجتبی فغانی تکرار تو,    مجتبی فغانی عاشق میشم,    مجتبی فغانی دل نمیکنم,    اهنگ مجتبی فغانی قدیما, 

حسین بازدید : 33 چهارشنبه 27 آذر 1398


,   
,    متن آهنگ مجتبی فغانی تکرار تو
,    مجتبی فغانی عاشق میشم
,    مجتبی فغانی دل نمیکنم
,    اهنگ مجتبی فغانی قدیما
,    مجتبی فغانی بگذریم
,    متن آهنگ مجتبی فغانی قدیما
,    اهنگ مجتبی فغانی خداحافظ
,    متن آهنگ مجتبی فغانی دل نمیکنم
,    متن اهنگ جدید از مجتبی فغانی
,    متن آهنگ
,   

به من از خود من آشنا تری وقتی همراه تو با خاطره هام
وقتی تکرار تو میشه فکر من وقتی عادت میشی تویه لحظه هام

در کنار غمه این فاصله ها بغضه من جای تو همراه منه
اون روزایی که منو ندید و رفت لحظه هایی که تمنای منه

تو رو میپرسم از اون خاطره ها میرسم به آرزوهای محال
قلبم از حسه تو پر میشه و من با تو می مونمو حسرتو خیال

با تو از یاد میبرم غرورمو با تو پیدا میکنم حضورمو
به تو احساسمو هدیه میکنم به تو میدم همه ی وجودمو

با تو از یاد میبرم غرورمو با تو پیدا میکنم حضورمو
به تو احساسمو هدیه میکنم به تو میدم همه ی وجودمو

تکست آهنگ تکرار تو مجتبی فغانی

تو همون عشقی که تو قلبه منه تویه دنیای منو ماله منه
تو همون خاطره ای که تا ابد انعکاسه منو تکرار منه

تو رو میپرسم از اون خاطره ها میرسم به آرزوهای محال
قلبم از حسه تو پر میشه و من با تو می مونمو حسرتو خیال

با تو از یاد میبرم غرورمو با تو پیدا میکنم حضورمو
به تو احساسمو هدیه میکنم به تو میدم همه ی وجودمو

با تو از یاد میبرم غرورمو با تو پیدا میکنم حضورمو
به تو احساسمو هدیه میکنم به تو میدم همه ی وجودمو







برچسب ها متن آهنگ مجتبی فغانی تکرار تو مجتبی فغانی عاشق میشم مجتبی فغانی دل نمیکنم اهنگ مجتبی فغانی قدیما مجتبی فغانی بگذریم متن آهنگ مجتبی فغانی قدیما اهنگ مجتبی فغانی خداحافظ متن آهنگ مجتبی فغانی دل نمیکنم متن اهنگ جدید از مجتبی فغانی متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو