loading...

اهنگ جدید

,    متن آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک,    دانلود آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک از الیاس صالحی,    کلیپ آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک,    شبانگاهان ت

حسین بازدید : 9759 یکشنبه 17 آذر 1398


,    متن آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک
,    دانلود آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک از الیاس صالحی
,    کلیپ آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک
,    شبانگاهان تا حریم فلک آپارات
,    متن شبانگاهان تا حریم فلک چون زبانه کشد سوز آوازم
,    شعر شبانگاهان از کیست
,    دانلود آهنگ شبانگاهان از مختاباد 320
,    شبانگاهان تا حریم فلک mp3
,    شبانگاهان تا حریم فلک " الیاس صالحی
,   
,   

http://boushehr.irib.ir/-/%D8%B4%D8%A8%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87%D8%A7%D9%86

شبانگاهان تا حریم فلک چون زبانه کشد سوز آوازم
شرر ریزد بی امان به دل ساکنان فلک ناله ی سازم
دل شیدا حلقه را شکند
تا برآید و راه سفر گیرد
مگر یکدم گرم و شعله فشان
تا به بام جهان بال و پر گیرد
---
خوشا ای دل
بال و پر زدنت
شعله ور شدنت در شبانگاهی
به بزم غم
دیدگان تری، جان پر شرری، شعله ی آهی
بیا ساقی
تا به دست طلب گیرم از کف تو
جام پی در پی
به داد دل ای قرار دلم
نوبهار دلم می رسی پس کی؟
چو آن ابر نو بهار من
به دل شور گریه دارم من
می توانم آیا نبارم من؟
---

نه تنها از من قرار دل می رباید این شور شیدایی

جهانی را دیده ام یکسر، دیده ام یکسر

غرق دریای ناشکیبایی

بیا در جان مشتاقان گل افشان کن، گل افشان کن

به روی خود شب ما، را چراغان کن، چراغان کن

چو آن ابر نو بهار من







برچسب ها متن آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک دانلود آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک از الیاس صالحی کلیپ آهنگ شبانگاهان تا حریم فلک شبانگاهان تا حریم فلک آپارات متن شبانگاهان تا حریم فلک چون زبانه کشد سوز آوازم شعر شبانگاهان از کیست دانلود آهنگ شبانگاهان از مختاباد 320 شبانگاهان تا حریم فلک mp3 شبانگاهان تا حریم فلک " الیاس صالحی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو