loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی اما هنوز دوست دارم,    دانلود آهنگ عاشقی از مرتضی سرمدی,    دانلود موزیک ویدیو بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش,  &

حسین بازدید : 239 سه شنبه 12 آذر 1398


,    دانلود آهنگ مرتضی سرمدی اما هنوز دوست دارم
,    دانلود آهنگ عاشقی از مرتضی سرمدی
,    دانلود موزیک ویدیو بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش
,    دانلود آهنگ بهش بگین بی خبرم بپرسین عشقمون چی شد
,    آهنگ بهش بگین همین روزا توی دلم می کشمش
,    دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 96
,    دانلود اهنگ های ریمیکس مرتضی سرمدی
,    دانلود اهنگ مرتضی سرمدی نشونه
,    دانلود گلچین بهترین آهنگ های مرتضی سرمدی
,   

http://nakaman2.ir/2568/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%A8%D9%87%D8%B4-%D8%A8%DA%AF%DB%8C%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%AF%DB%8C.html

متن آهنگ

آهنگ بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش ..

اجرایی غمگین و گریه دار با صدای مرتضی سرمدی

آهنگی که توسط ناصر صدر نیز اجرا شده بود

متن آهنگ بهش بگین

عاشقی کار تو نبود من عاشقت بودم و بس

همه ی احساس منو  کشتی تو بر پای هوس

اما هنوز دوست دارم  به جون اون که دوست داریش

وقتی که اسم تو بیاد شکسته میشه این قفس

اما هنوز دوست دارم  به جون اون که دوست داریش

وقتی که اسم تو بیاد  شکسته میشه این قفس

آهنگ بهش بگین از مرتضی سرمدی

بهش بگین پیشم نیاد بگین که رفت مسافرت

به پای عشق الکی هرچی که داشت گذاشت و رفت

بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش

خدا نیاره اون روزو بیفته چشمام تو چشش

دیوونه بود اما دلم دیوونه تر از عشق اون

قلبمو زد بنامشو پر زد و رفت از آشیون

آهنگ بهش بگین از مرتضی سرمدی

دکلمه

بهش بگین چقدر دوسش دارم بهش بگین اسمشو رو لبهام میذارم

بهش بگین پیشم نیاد بگین که رفت مسافرت بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش

خدا نیاره اون روز بیفته چشمام تو چشش

دیوونه بود..

دیوونه بود اما دلم دیوونه تر از عشق اون قلبمو زد بنامشو پر زد و رفت از آشیون

بهش بگین پیشم نیاد بگین که رفت مسافرتبه پای عشق الکی..

هرچی که داشت گذاشت و رفت

آهنگ بهش بگین از مرتضی سرمدی

بهش بگین پیشم نیاد بگین که رفت مسافرت

به پای عشق الکی هرچی که داشت گذاشت و رفت

بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش

خدا نیاره اون روزو بیفته چشمام تو چشش

دیوونه بود اما دلم دیوونه تر از عشق اون

قلبمو زد بنامشو پر زد و رفت از آشیون

 

دانلود آهنگ با کیفیت







برچسب ها دانلود آهنگ مرتضی سرمدی اما هنوز دوست دارم دانلود آهنگ عاشقی از مرتضی سرمدی دانلود موزیک ویدیو بهش بگین همین روزا توی دلم میکشمش دانلود آهنگ بهش بگین بی خبرم بپرسین عشقمون چی شد آهنگ بهش بگین همین روزا توی دلم می کشمش دانلود آهنگ جدید مرتضی سرمدی 96 دانلود اهنگ های ریمیکس مرتضی سرمدی دانلود اهنگ مرتضی سرمدی نشونه دانلود گلچین بهترین آهنگ های مرتضی سرمدی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو