loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ ریمیکس بهنام بانی قرص قمر,    دانلود ریمیکس قرص قمر از بهنام بانی,    دانلود اهنگ ریمیکس بهنام بانی بنام قرص قمر,    ریمیکس

حسین بازدید : 23 دوشنبه 04 آذر 1398


,    دانلود آهنگ ریمیکس بهنام بانی قرص قمر
,    دانلود ریمیکس قرص قمر از بهنام بانی
,    دانلود اهنگ ریمیکس بهنام بانی بنام قرص قمر
,    ریمیکس بهنام بانی‌ قرص قمرم
,    اهنگ بهنام بانی قرص قمر
,    دانلود اهنگ بهنام بانی بنام قرص قمر
,    ریمیکس بهنام بانی شاد
,    قرص قمر بهنام بانی
,    ریمیکس بهنام بانی صد سال

https://upmusics.com/دانلود-ریمیکس-قرص-قمر-از-بهنام-بانی-مخص

عاشق و در به درم تویی قرص قمرم زده امشب به سرم که دلت را ببرم ♪♪♫♫♪♪♯
تویی طناز دلم محرم راز دلم بس که دل بردی ازم دلبر و ناز دلم
عاشق و در به درم تویی قرص قمرم زده امشب به سرم که دلت را ببرم ♪♪♫♫♪♪♯
تویی طناز دلم محرم راز دلم بس که دل بردی ازم دلبر ناز دلم ♫
دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست ♫
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی ♫
دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست ♫
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی ♫

♫♫♫♫♫ موزیک : حامد برادران ♫♫♫♫♫

عشقو مدیون توام آره مجنون توام من مجنونو ببین که پریشون توام ♫
تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی با تو توی دل من که نمیمونه غمی ♫
عشقو مدیون توام آره مجنون توام من مجنونو ببین که پریشون توام ♫
تو که ماه و صنمی عاشقم شو یکمی با تو توی دل من که نمیمونه غمی ♫
دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست ♫
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی ♫
دل دل شده دیوونه و مست عاشق تر از این دل مگه هست ♫
تا تو نفس و جان منی تا تو سر و سامان منی ♫

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت خوب (128)

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ ریمیکس بهنام بانی قرص قمر دانلود ریمیکس قرص قمر از بهنام بانی دانلود اهنگ ریمیکس بهنام بانی بنام قرص قمر ریمیکس بهنام بانی‌ قرص قمرم اهنگ بهنام بانی قرص قمر دانلود اهنگ بهنام بانی بنام قرص قمر ریمیکس بهنام بانی شاد قرص قمر بهنام بانی ریمیکس بهنام بانی صد سال
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو