loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ علی لهراسبی خوشبختی 320,    دانلود اهنگ مرز خوشبختی علی لهراسبی,    علی لهراسبی خوشبختی ریمیکس,    علی لهراسبی من بخاطرت,&n

حسین بازدید : 27 یکشنبه 03 آذر 1398


,    دانلود آهنگ علی لهراسبی خوشبختی 320
,    دانلود اهنگ مرز خوشبختی علی لهراسبی
,    علی لهراسبی خوشبختی ریمیکس
,    علی لهراسبی من بخاطرت
,    دانلود اهنگ چه خوبه علی لهراسبی
,    دانلود اهنگ عشقه علی لهراسبی
,    متن آهنگ خوشبختی علی لهراسبی
,    دانلود اهنگ علی لهراسبی
,    دانلود اهنگ من به خاطرت
,   
,   

https://music-fa.com/download-song/3808/

من که سَهلم!●♪♫
درگیره قلبم…●♪♫
بی تو؛ اینجا، می میره قلبم●♪♫
من که سَهلم! خوشبختی؛ آرزوشه با تو باشه!●♪♫
درگیره قلبم…●♪♫
با تو؛ معنی می گیره، لفظِ عاشق…●♪♫
مگه آدم؛ تا چه حد می تونه، دیوونه باشه؟!●♪♫

شعر و ملودی : علی عدل پرور
خوبه با هم بمونیـــم…●♪♫
دلامون، توو دلِ هم جا شه…●♪♫
من به خاطرت؛ کنار گذاشتم، تمومِ یه دندگیاموُ!●♪♫
خوبم باشی… نمی خوام به هیچ کسی، بِدی جاموُ…●♪♫
من به خاطرت، عاقل شدم…●♪♫

میکس و مستر : سعید شایان
نباشی… می گیره قلبــــم…●♪♫
نمی تــونم بمــونم، با کسی●♪♫


می میره قلبــــم…●♪♫
با تو؛ آروم شد، تمومِ زندگیم●♪♫
با تو؛ جون می گیره، حسِّ بچگیم…●♪♫
من؛ دلم کنارِ تو، آدم شده!●♪♫
چون یکی مثلِ تو؛ همراهم شده…●♪♫
من به خاطرت؛ کنار گذاشتم، تمومِ یه دندگیاموُ!●♪♫
خوبم باشی… نمی خوام به هیچ کسی، بِدی جاموُ…●♪♫
من به خاطرت، عاقل شدم…●♪♫
نباشی… می گیره قلبم…●♪♫

تنظیم قطعه : مسعود جهانی
نمی تونم بمونم، با کسی●♪♫
می میره قلبم…●♪♫
من به خاطرت؛ کنار گذاشتم، تمومِ یه دندگیاموُ!●♪♫
خوبم باشی… نمی خوام به هیچ کسی، بِدی جاموُ…●♪♫
من به خاطرت، عاقل شدم…●♪♫
نباشی… می گیره قلبم…●♪♫
نمی تونم بمونم، با کسی●♪♫
می میره قلبم…●♪♫

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ علی لهراسبی خوشبختی 320 دانلود اهنگ مرز خوشبختی علی لهراسبی علی لهراسبی خوشبختی ریمیکس علی لهراسبی من بخاطرت دانلود اهنگ چه خوبه علی لهراسبی دانلود اهنگ عشقه علی لهراسبی متن آهنگ خوشبختی علی لهراسبی دانلود اهنگ علی لهراسبی دانلود اهنگ من به خاطرت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو