loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ حمید صفت چیریکی ها,    دانلود اهنگ حمید صفت مادرم,    دانلود اهنگ حمید صفت bakhshesh,    دانلود آهنگ heyhat از حمید صفت,&nb

حسین بازدید : 25 شنبه 25 آبان 1398


,    دانلود آهنگ حمید صفت چیریکی ها
,    دانلود اهنگ حمید صفت مادرم
,    دانلود اهنگ حمید صفت bakhshesh
,    دانلود آهنگ heyhat از حمید صفت
,    دانلود اهنگ جعفر حمید صفت چ
,    دانلود آهنگ حمید صفت ننه
,    دانلود اهنگ ساندیس دیس حمید صفت
,    دانلود اهنگ حمید صفت میبیننم میگن چی زدی
,    متن آهنگ چ حمید صفت
,   
,   

http://www.vaiomusic.org

این شهر کیست حاجت به چیست
باور که نیست یه عاشق بایست
جواب منو بدید جهاد منو ببین
این بود هدف و راه چمران همت چریکی ها
شماها چی میگی ها حرف و دردم چی میگی ها
من میخواستم جوون منگ و بنگ و چت وچلیپ پایپ
بزن و هی بچاق / به همه مسئله هات
به همه هدف و رات / به همه غیرت و رات
قسمت خواهر مادر باور ناموس آخر بی ناموس
با هر توهمی به باد / تعفنه و همه به خواب رفتین
خون جوشان نی همگی غرق و لختین
ای وای مادرم تنهای عالمم / سرما و درد های لحظه های آخرم
حرف های امروز ترکش های تو تنم / عالم آتش بود غم من هر بار
مرد و هوس زن شوهر دار
مولا
ببین من مریضم
منو صدام کن از ته قلبتم عزیزم /منو صدام کن من نریزم
من میپاچم من بریدم از اون تعطیلاشم
منو نگام کن از همیشم تنها ترم توی جادم تنها منم تویی باور من ندارم
تویی آخر من کجاشم
رفتم ته قلبم حرفم در رفت جنگم گفت. مغزم درد گرفت و هی گفتم میام نرفتم
همه خوردن من نخوردم
همه بردن من نبردم
بازندم ولی بازم من
بازم من

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ حمید صفت چیریکی ها دانلود اهنگ حمید صفت مادرم دانلود اهنگ حمید صفت bakhshesh دانلود آهنگ heyhat از حمید صفت دانلود اهنگ جعفر حمید صفت چ دانلود آهنگ حمید صفت ننه دانلود اهنگ ساندیس دیس حمید صفت دانلود اهنگ حمید صفت میبیننم میگن چی زدی متن آهنگ چ حمید صفت
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو