loading...

اهنگ جدید

این همه مهربونی و بگو بخند و شادی من دارم عاشقت میشم خودت اجازه دادی خودت اجازشو دادی دور چشات بگردم من درس عاشق شدنو صد دفعه دوره کردم همیشه عاشق توام عشق همیشگیمی تو بهترین خاطره تموم زندگیمی چه حال

حسین بازدید : 9 دوشنبه 20 آبان 1398

این همه مهربونی و بگو بخند و شادی
من دارم عاشقت میشم خودت اجازه دادی
خودت اجازشو دادی دور چشات بگردم
من درس عاشق شدنو صد دفعه دوره کردم
همیشه عاشق توام عشق همیشگیمی
تو بهترین خاطره تموم زندگیمی
چه حال خوبی دارم از وقتی دلم باهاته
این روزا آرزوی من شنیدن صداته
این همه بی قراری و حرفای عاشقونه
پیشم بمون وقتی پای عاشقی در میونه
تو چشمای سیاه تو خوشبختیو میبینم
تو گوش تو قصه میگم واست عاشق ترینم
این همه بی قراری و حرفای عاشقونه
پیشم بمون وقتی پای عاشقی در میونه


تو چشمای سیاه تو خوشبختیو میبینم
تو گوش تو قصه میگم واست عاشق ترینم
این همه مهربونی و بگو بخند و شادی
من دارم عاشقت میشم خودت اجازه دادی
خودت اجازشو دادی دور چشات بگردم
من درس عاشق شدنو صد دفعه دوره کردم
همیشه عاشق توام عشق همیشگیمی
تو بهترین خاطره تموم زندگیمی
چه حال خوبی دارم از وقتی دلم باهاته
این روزا آرزوی من شنیدن صداته
همیشه عاشق توام عشق همیشگیمی
تو بهترین خاطره تموم زندگیمی
چه حال خوبی دارم از وقتی دلم باهاته
این روزا آرزوی من شنیدن صداته

http://www.aban-music.ir/

دانلود موزیک با کیفیت 320







برچسب ها دانلود اهنگ احسان پایه این همه بی قراری دانلود موزیک ویدیو درس عاشقی احسان پایه آهنگ عشق همیشگیمی تمام زندگیمی دانلود اهنگ این همه بیقراری دانلود آهنگ این همه بی قراری ها
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو