loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ ای پریچهره بگو چرا نهان شدی,    شعر ای پریچهره بگو چرا نهان شدی,    دانلود آهنگ پریچهره سینا سرلک 320,    دانلود آهنگ سینا

حسین بازدید : 15 پنجشنبه 16 آبان 1398


,    دانلود آهنگ ای پریچهره بگو چرا نهان شدی
,    شعر ای پریچهره بگو چرا نهان شدی
,    دانلود آهنگ پریچهره سینا سرلک 320
,    دانلود آهنگ سینا سرلک دلبر طناز
,    دانلود آهنگ پریچهره دامون
,    دانلود آهنگ پریچهره معین
,    آهنگ پریچهره زیبا
,   

https://www.bibakmusic.com

ای پریچهره بگو چرا نهان شدی

ترک من گفتی چه آتشی به جان زدی

روز و شب گریم به یاد خاطرات تو

راحت جان تو بودی عشق پنهان تو بودی

روزگاری دل به دام تو فتاده بود

همدم شب هام رباب و جام و باده بود

همچون پروانه به گرد شمع رو به تو

جام دل شعله ور بود گریه ها تا سحر بود

ناگهان بهاران خزان شد چهره ات ز دیده نهان شد

ناگهان بهاران خزان شد چهره ات ز دیده نهان شد

ابر چشمم خون فشان شد

غم عشقت آتش به جان شد

ماه من ماه من

ای پریچهره بگو چرا نهان شدی

ترک من گفتی چه آتشی به جان زدی

روز و شب گریم به یاد خاطرات تو

راحت جان تو بودی عشق پنهان تو بودی

روزگاری دل به دام تو فتاده بود

همدم شب هام رباب و جام و باده بود

همچون پروانه به گرد شمع رو به تو

hamcho parvane be gerde sham robeto

جام دل شعله ور بود گریه ها تا سحر بود

jame dele sholevar bood geryeha ta sahar bood

ترانه آهنگ پریچهره از سینا سرلک

جام دل شعله ور بود گریه ها تا سحر بود

ناگهان بهاران خزان شد چهره ات ز دیده نهان شد

ناگهان بهاران خزان شد چهره ات ز دیده نهان شد

ابر چشمم خون فشان شد

غم عشقت آتش به جان شد

ماه من ماه من

ای پریچهره بگو چرا نهان شدی

ترک من گفتی چه آتشی به جان زدی

روز و شب گریم به یاد خاطرات تو

راحت جان تو بودی عشق پنهان تو بودی

روزگاری دل به دام تو فتاده بود

همدم شب هام رباب و جام و باده بود

همچون پروانه به گرد شمع رو به تو

hamcho parvane be gerde sham robeto

جام دل شعله ور بود گریه ها تا سحر بود

jame dele sholevar bood geryeha ta sahar bood







برچسب ها دانلود آهنگ ای پریچهره بگو چرا نهان شدی شعر ای پریچهره بگو چرا نهان شدی دانلود آهنگ پریچهره سینا سرلک 320 دانلود آهنگ سینا سرلک دلبر طناز دانلود آهنگ پریچهره دامون دانلود آهنگ پریچهره معین آهنگ پریچهره زیبا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو