loading...

اهنگ جدید

,    ,    دانلود اهنگ بی تو عاشق نمیشم,    آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم سید محمد نجات,    آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم آپارات,  &n

حسین بازدید : 81 دوشنبه 13 آبان 1398


,   
,    دانلود اهنگ بی تو عاشق نمیشم
,    آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم سید محمد نجات
,    آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم آپارات
,    آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم من با نفسهات دیوونه میشم
,    اهنگ محسن ابراهیم زاده دوست دارم تو رو بی اندازه
,    آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم کامل
,    دانلود کلیپ بی تو دوباره عاشق نمیشم
,    دوست دارم جمله ای شیرینه توک میگی ب دلم میشینه
,    بی تو دوباره عاشق نمیشم تصویری
,   

 

بی تو دوباره عاشق نمیشم

من با نفسهات دیوونه میشم

میخوام دوباره دورت بگردم

مثل تو دیگه پیدا نکردم

حرف تو باشه حرفی ندارم

خوبه دوباره هستی کنارم

دوست دارم جمله ای شیرینه

تو که میگی به دلم میشینه

دوست دارم تو رو بی اندازه

دلم به دوست داشتن تو می نازه

دوست دارم جمله ای شیرینه

تو که میگی به دلم میشینه

دوست دارم تو رو بی اندازه

دلم به دوست داشتن تو می نازه

بی تو دوباره عاشق نمیشم

من با نفسهات دیوونه میشم

میخوام دوباره دورت بگردم

مثل تو دیگه پیدا نکردم

حرف تو باشه حرفی ندارم

خوبه دوباره هستی کنارم

دوست دارم جمله ای شیرینه

تو که میگی به دلم میشینه

دوست دارم تو رو بی اندازه

دلم به دوست داشتن تو می نازه

دوست دارم جمله ای شیرینه

تو که میگی به دلم میشینه

دوست دارم تو رو بی اندازه

دلم به دوست داشتن تو می نازه

پخش آنلاین

http://1musix.com/







برچسب ها دانلود اهنگ بی تو عاشق نمیشم آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم سید محمد نجات آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم آپارات آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم من با نفسهات دیوونه میشم اهنگ محسن ابراهیم زاده دوست دارم تو رو بی اندازه آهنگ بی تو دوباره عاشق نمیشم کامل دانلود کلیپ بی تو دوباره عاشق نمیشم دوست دارم جمله ای شیرینه توک میگی ب دلم میشینه بی تو دوباره عاشق نمیشم تصویری
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو