loading...

اهنگ جدید

,    دانلود آهنگ بی تو همدمی ندارم از سامان جلیلی,    اهنگ کار من نیست,    دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق منو پس نزنید,    تلافی سامان جلیلی,&n

حسین بازدید : 39 جمعه 10 آبان 1398


,    دانلود آهنگ بی تو همدمی ندارم از سامان جلیلی
,    اهنگ کار من نیست
,    دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق منو پس نزنید
,    تلافی سامان جلیلی
,    ریمیکس اهنگ کار من نیست سامان جلیلی
,    واسم سخته جدایی سامان جلیلی
,    اهنگ چه کردم با دل تو که اینجور نگرونی
,    دانلود اهنگ سامان جلیلی

 

http://muzicir.com

چه کردم بادل تو که اینجور نگرونی
گناهی نکردم اما منو اینجور میسوزونی
نمیدونم که چجوری خیال کنم تورو ندارم
اخه تو سنگ صبوری بی تو من دووم نمیارم
واسم سخت جدایی بی تو دنیایی ندارم
زندگیم تیره و تاره بی تو فردایی ندارم
بی تو همدمی ندارم اصلا بی تو موندن کار من نیست
کاش بدونی که بجز تو هیچکسی دور و برم نیست
وجودت مال من بود ولی انگار که تمومه
بدون یاد تو بامن لحظه لحظه پیش رومه
وجودت مال من بود از من تنها نگیرش
این تن خستمو حالا که میبینی اسیره
چشمای تو مال من بود دیگه نگاهتم ندارم
اگه چشماتو بگیری من دیگه چیزی ندارم
چشمای تو نمیبینه حلقه ی اشک توی چشمام
من واست میمردم اما باز خالیه دستام

 

 

دانلود اهنگ با کیفیت 128Download Now! - 3:51 - 2.21 MB







برچسب ها دانلود آهنگ بی تو همدمی ندارم از سامان جلیلی اهنگ کار من نیست دانلود آهنگ سامان جلیلی عشق منو پس نزنید تلافی سامان جلیلی ریمیکس اهنگ کار من نیست سامان جلیلی واسم سخته جدایی سامان جلیلی اهنگ چه کردم با دل تو که اینجور نگرونی دانلود اهنگ سامان جلیلی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو