loading...

اهنگ جدید

,    کد آهنگ پیشواز بخواب دنیا ایرانسل,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل بخواب دنیا از مهدی جهانی,    اهنگ پیشواز ایرانسل مهدی جهانی بخواب دنیا,   

حسین بازدید : 30 دوشنبه 06 آبان 1398


,    کد آهنگ پیشواز بخواب دنیا ایرانسل
,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل بخواب دنیا از مهدی جهانی
,    اهنگ پیشواز ایرانسل مهدی جهانی بخواب دنیا
,    کد پیشواز بخواب دنیا ایرانسل
,    کد اهنگ پیشواز مهدی جهانی بخواب دنیا
,    کد پیشواز مهدی جهانی بخواب دنیا ایرانسل
,    کد پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی
,    کد پیشواز مهدی جهانی ایرانسل
,    کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بخواب دنیا پخش انلاین
,   

دستِ من نیست اگه اینقد دلم هواتو داره اگه نمیتونه تنهات بذاره تو که خوب میدونی نداره چاره
دستِ من نیست اگه بارون میاد یادت میفتم
به کسی از تو من چیزی نگفتم اگه دستات بیاد باز میشه مشتم

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره
دله بی کسه من یاری نداره دله من میلِ دلداری نداره , نداره

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره
دله بی کسه من یاری نداره دله من میلِ دلداری نداره , نداره

تکست آهنگ بخواب دنیا مهدی جهانی

خود تو دادی تنهاییو یادم نشست روی دلم غصه ی عالم مگه میشه نریزه اشکه آدم
مگه میشه که من یادت نباشم دیگه این دل بلد نمیشه راهشم یجوری زخم زدی نمیشه پاشم

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره
دله بی کسه من یاری نداره دله من میلِ دلداری نداره , نداره

بخواب دنیا کسی با من دیگه کاری نداره
دله بی کسه من یاری نداره دله من میلِ دلداری نداره , نداره

 

 

 ,    کد اهنگ پیشواز ایرانسل بخواب دنیا از مهدی جهانی

*درخواست شده توسط  کاربران اینترنت**فعلا ساخته نشده – جهت اطلاع رسانی*

این کد پیشواز  از سوی کاربران درخواست شده - درصورت پیدا شدن بزودی در سایت قرار میگیره







برچسب ها کد آهنگ پیشواز بخواب دنیا ایرانسل کد اهنگ پیشواز ایرانسل بخواب دنیا از مهدی جهانی اهنگ پیشواز ایرانسل مهدی جهانی بخواب دنیا کد پیشواز بخواب دنیا ایرانسل کد اهنگ پیشواز مهدی جهانی بخواب دنیا کد پیشواز مهدی جهانی بخواب دنیا ایرانسل کد پیشواز بخواب دنیا مهدی جهانی کد پیشواز مهدی جهانی ایرانسل کد پیشواز همراه اول مهدی جهانی بخواب دنیا پخش انلاین
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو