loading...

اهنگ جدید

  بزن اتیش به جونم همه چیم مال توئه دل دیوونه پسندم دیگه دنبال توئه تا به سازت برقصم بزن هر جور دلته بزن آتیش اصلا دل ناقابلته جوری عاشق تو میشم که بپیچه خبرم جون سالم از این عشق نذاری در ببرم

حسین بازدید : 137 جمعه 03 آبان 1398

 

بزن اتیش به جونم همه چیم مال توئه دل دیوونه پسندم دیگه دنبال توئه

تا به سازت برقصم بزن هر جور دلته بزن آتیش اصلا دل ناقابلته

جوری عاشق تو میشم که بپیچه خبرم جون سالم از این عشق نذاری در ببرم

در به در کردی اما سر و سامون منی من به قلب تو نشستم تو ولی جان منی

تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم

تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من

تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم

تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من

https://nicmusic.net/1397/12/sarvenaz-2/

 

♫♫♫

جوری عاشق تو میشم که نمونه از سرم خوبه تو هر بلایی که بیاری به سرم

تو به اندازه ی دلشوره ی من زیبایی من به اندازه ی زیبایی تو در به درم

تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم

تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من

تویی زیبا صنم به تو زل میزنم از تو جان و تنم مگه دل میکنم

تویی سروناز من خانه بر انداز من ساز و آواز من نرگس شیراز من

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )

 







برچسب ها دانلود اهنگ بنفشه های شهرمون دانلود آهنگ نرگس شیراز آلبوم پادشه خوبان هایده انقدر از تو دور شدم که دیگه پیدات نیست دانلود اهنگ هایده بنام نرگس شیراز دانلود آهنگ نرگس شیراز از ایوان بند دانلود آهنگ نرگس شیراز من دانلود آهنگ محلی شیرازی هایده دانلود رفیق نارفیق هایده دانلود آهنگ نرگس شیراز شمس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو