loading...

اهنگ جدید

,    دانلود اهنگ مجید خراطها به اسم مسافر,    دانلود آهنگ مسافر مجید خراطها ورژن قدیمی,    دانلود آهنگ مسافر مجید خراطها ورژن جدید,    دانلو

حسین بازدید : 30 پنجشنبه 02 آبان 1398


,    دانلود اهنگ مجید خراطها به اسم مسافر
,    دانلود آهنگ مسافر مجید خراطها ورژن قدیمی
,    دانلود آهنگ مسافر مجید خراطها ورژن جدید
,    دانلود ریمیکس آهنگ مسافر مجید خراطها
,    دانلود آهنگ بی کلام مسافر مجید خراطها
,    دانلود اهنگ مجید خراطا من میرم ولی باز تو بدون
,    آکورد آهنگ مسافر مجید خراطها
,    دانلود آهنگ من میرم از مجید خراطها
,    مجید خراطها مسافر ریمیکس

http://sakhamusic.ir/majid-kharatha-called-mosafer/

متن آهنگ مجید خراطها مسافر
فرصت نشد بمونم و از تو نگهداری کنم
گفتم اگه ببینمت دلکندنم سخته برات
اگه یه وقت بگی نرو
رفتن پر از درده برام
گفتم صداتو نشنوم
ندیده از پیشت برم
پشت سرم زاری نکن
چی کار کنم مسافرم
من میرم ولی باز ،تو بدون همیشه
یاد تو از خاطر من، فراموش نمیشه
گل من خوب می دونی،
بی تو تک و تنهام عزیزم
اگه تو نباشی می میرم
نامه رو تا تهش بخون
گریه نکن طاقت بیار
نامه رو خط خطی نکن
دو جمله رو همدووم بیار
باور نکن یه بی وفام
نامه میذارم و میرم
نه ،
قسمت زندگی اینه
به کی بگم مسافرم
سهم من از تو دوری
تو لحظه های بی کسیم
قشنگی قسمت ماست
که ما به هم نمی رسیم
من میرم ولی باز ،تو بدون همیشه
یاد تو از خاطر من، فراموش نمیشه
گل من خوب می دونی،
بی تو تک و تنهام عزیزم
اگه تو نباشی می میرم
همیشه زنده می مونه با یاد تو ترانه هام
منو ببخش اگه بازم ، اشکام چکید رو نامه هام
دیگه تموم شد فرصت ، خاطره هام پیشت باشه
تموم خاطرات خوش ، خدانگهدارت باشه

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128

دانلود آهنگ با کیفیت 320

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ مجید خراطها به اسم مسافر دانلود آهنگ مسافر مجید خراطها ورژن قدیمی دانلود آهنگ مسافر مجید خراطها ورژن جدید دانلود ریمیکس آهنگ مسافر مجید خراطها دانلود آهنگ بی کلام مسافر مجید خراطها دانلود اهنگ مجید خراطا من میرم ولی باز تو بدون آکورد آهنگ مسافر مجید خراطها دانلود آهنگ من میرم از مجید خراطها مجید خراطها مسافر ریمیکس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو